Annie Skrevet 18. januar 2008 #1561 Del Skrevet 18. januar 2008 Du får ringe legen om dette ikke gir seg. Kan det forresten være luftsmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1562 Del Skrevet 18. januar 2008 Du får ringe legen om dette ikke gir seg. Kan det forresten være luftsmerter? Jeg har igrunnen en veldig høy terskel for å ringe legen.. synes aldri jeg er syk nok... Det kan for så vidt være luftsmerter også.. For nå har det begynt å buldre skikkelig i magen min! så jeg er igrunnen glad for at jeg er alene hjemme mesteparten av dagen her... Lurer forresten på om jeg skal drikke litt cola for å se om det kan sette fart på saker og ting... :klø: Men er redd kullsyra gjørt vondt verre... Kanskje prøve å få ut mesteparten av kullsyra først... Og mens jeg holder på med sytingen min... Jeg er suuuulten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1563 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis det er luftsmerter så kan jo kullsyren hjelpe slik at luften kommer ene eller andre veien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1564 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis det er luftsmerter så kan jo kullsyren hjelpe slik at luften kommer ene eller andre veien da. Som sagt så er jeg glad jeg er alene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 18. januar 2008 #1565 Del Skrevet 18. januar 2008 Skulle egentlig innom for å ønske god helg...håper situasjonen bedrer seg i hvert fall. God bedring kan jeg jo si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1566 Del Skrevet 18. januar 2008 Skulle egentlig innom for å ønske god helg...håper situasjonen bedrer seg i hvert fall. God bedring kan jeg jo si! takk for det! Jeg har iallefall klart å beholde på det lille av mat jeg har fått i meg i går kveld og idag. Så litt bedring er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. januar 2008 #1567 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper bedringen fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1568 Del Skrevet 18. januar 2008 Har ligget på sofaen med vondt i magen nå.. Og den ene pusejenta vår har merket at "mammaen" hennes ikke er helt bra.. så hun kom og la seg på magen min og begynte å kose og male.. Igrunnen så var det veldig beroligende... og jeg kjente bare hvor sulten jeg var.. så nå har jeg fått i meg noe mat også.. Venter igrunnen bare på den fordømte mageknipen skal sette inn for fullt.. får se hvordan det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1569 Del Skrevet 18. januar 2008 Da har jeg ligge og sovet litt på sofaen, sammen med begge pusejentene her. Var deilig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1570 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvordan går det med magesmertene? Jeg fikk litt løs mage etter maten, men tilskriver alt slikt medisinene jeg har tatt. Kvalmen er borte og hodepinen er bare irriterende murring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1571 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvordan går det med magesmertene? Jeg fikk litt løs mage etter maten, men tilskriver alt slikt medisinene jeg har tatt. Kvalmen er borte og hodepinen er bare irriterende murring. Magesmertene er der de...og det er bare de jeg har igjen nå. Og jeg begynner å bli så fortvilet at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Vet ikke om jeg har vondt i magen fordi jeg prøver å spise, eller om det er fordi jeg har nesten ingenting i magen så at at kvalmen og hodepinen er borte hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 18. januar 2008 #1572 Del Skrevet 18. januar 2008 De magesmertene høres veldig ut som det jeg også hadde de første par dagene etter at jeg hadde omgangssyken. Skikkelig mageknip. Som viste seg å være luftsmerter. Og løsningen for meg ble å spise svisker. Var veldig kjekt å være singel de to dagene der gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1573 Del Skrevet 18. januar 2008 De magesmertene høres veldig ut som det jeg også hadde de første par dagene etter at jeg hadde omgangssyken. Skikkelig mageknip. Som viste seg å være luftsmerter. Og løsningen for meg ble å spise svisker. Var veldig kjekt å være singel de to dagene der gitt... Jeg satser på at det er luftsmerter jeg også.. Selv om det ligger i øverste delen av magen.. (altså over navlen... ) Skulle gjerne spist svisker for å blitt bra jeg, men jeg kan ikke fordra svisker... Andre tips for hva jeg kan spise..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 18. januar 2008 #1574 Del Skrevet 18. januar 2008 Neimen, stakkars deg da ! Har dessverre ingen kjempegode tips å komme med; biola kanskje? Ellers er salte kjeks tingen her i huset når det er mageproblemer og kvalme. Håper du snart føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1575 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Har ikke så mange tips å komme med jeg. Eller faktisk har jeg ingen. Men blåbær og yoghurt pleier å hjelpe. *sparka ut leif* Endret 18. januar 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1576 Del Skrevet 18. januar 2008 Neimen, stakkars deg da ! Har dessverre ingen kjempegode tips å komme med; biola kanskje? Ellers er salte kjeks tingen her i huset når det er mageproblemer og kvalme. Håper du snart føler deg bedre! Takk for klem Kayli! Satser på at jeg er bra igjen i morgen! *prøver å være optimist* Salte kjeks har jeg i kjelleren.. *kaster et bedende blikk til min samboer... * Har ikke så mange tips å komme med jeg. Eller faktisk har jeg ingen. Men blåbær og yoghurt pleier å hjelpe. *sparka ut leif* Har dessverre ingen av delene i hus.. Men takk for at dere prøver å komme med råd og er oppmuntrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 18. januar 2008 #1577 Del Skrevet 18. januar 2008 Rosiner kan også gjøre samme nytten som sviskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1578 Del Skrevet 18. januar 2008 Rosiner kan også gjøre samme nytten som sviskene. Og de stiller jeg i samme kategori som sviskene... Derfor finnes ikke det i mitt "hus"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #1579 Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm.. drikker cola her, og er begynt å rape av kullsyra.. Og min samboer bare sitter og smiler av meg.... for som regel så er det jeg som "klager" over hans raping.. så han synes det er morsomt at jeg gjør det også... Forstå seg på menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1580 Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm.. drikker cola her, og er begynt å rape av kullsyra.. Og min samboer bare sitter og smiler av meg.... for som regel så er det jeg som "klager" over hans raping.. så han synes det er morsomt at jeg gjør det også... Forstå seg på menn... Gjett om du kommer til å få høre det i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå