Gjest Begonia Skrevet 17. januar 2008 #1521 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann! Bedre i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #1522 Del Skrevet 17. januar 2008 Håper at du er bedre i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1523 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvordan går det nå? Heisann! Bedre i dag eller? Håper at du er bedre i dag!!! Halloen. I går kveld tok jeg meg en paracet mot magesmertene (en venninne som tipset meg, og hvorfor hadde jeg ikke tenkt på det selv?? ), og da ble det litt lettere, og jeg har fått sovet greit i natt. Men magen min er fortsatt på bærtur, så det blir nok en date med ramma i dag også. Tørr ikke spise, for da kommer bare mageknipen for fullt, så holder meg til å drikke litt eplejuice/farris. Så får jeg se hvordan det går utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2008 #1524 Del Skrevet 17. januar 2008 Starta dagen med diarè... Vet hvordan du har det nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1525 Del Skrevet 17. januar 2008 Starta dagen med diarè... Vet hvordan du har det nå da.... Misunner deg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2008 #1526 Del Skrevet 17. januar 2008 Spiser Twist nå, så jeg kan ikke klage... ikke på annet enn at jeg begynner å bli kvalm fordi jeg har spist for mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1527 Del Skrevet 17. januar 2008 Spiser Twist nå, så jeg kan ikke klage... ikke på annet enn at jeg begynner å bli kvalm fordi jeg har spist for mange... Får ikke i meg mat jeg.. Eller jo, men da må jeg ha løype til do etter 10 min... Så da lar jeg heller være med å spise, og prøver heller å få i meg væske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1528 Del Skrevet 17. januar 2008 Og det positive med å ha omgangsyken... Vekta mi viser mindre enn den har gjort på mange mange måneder!!! :juhu: (og ja jeg vet nok at den spretter opp igjen når jeg kan spise igjen.. Men litt glede må jeg jo få ha ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1529 Del Skrevet 17. januar 2008 ÅÅhh.. min samboer har laget seg pølse i brød med potetsalat på toppen.. Ikke akkurat gourmemat.. men åååh, så sulten jeg er! Kunne slukt den maten hans på en to tre.. men da hadde jeg fått et helvete med magen min idag.. *sulten* :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1530 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm.. ligger på sofaen og titter på tv. Og akkurat nå går det noe oppussingsprogram på tv3. Er en familie hvor barna har mistet mammaen sin. Kjenner jeg blir skikkelig provosert når designerteamet babler i vei om at "sånn og sånn ville hun ha det". Som om det designerteamet vet hvordan den avdøde ville ha tenkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. januar 2008 #1531 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Så kjipt det må være å være sulten, men ikke kan spise.. Stakkars deg! Håper du blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1532 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Så kjipt det må være å være sulten, men ikke kan spise.. Stakkars deg! Håper du blir bedre snart Det er jo ikke slik at jeg dør av et par dager uten å spise, bare jeg får i meg væske.. men det er ganske kjipt.. Så jeg også håper jeg blir bedre snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1533 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå er det forresten nyvasket og fint her hos meg!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. januar 2008 #1534 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det mannen som har vært flink i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1535 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det mannen som har vært flink i dag? Vi har vaskehjelp en gang i uken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 17. januar 2008 #1536 Del Skrevet 17. januar 2008 Det skal jeg og ha når jeg er ferdig å studere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1537 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det skal jeg og ha når jeg er ferdig å studere! det kan jeg anbefale! Det er en utrolig herlig luksus!! :-D Endret 17. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. januar 2008 #1538 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh, ja det hørtes herlig ut altså, med vaskehjelp. Og så er du blitt syk, kjipe greier. Du får ha god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #1539 Del Skrevet 17. januar 2008 Takk for det linky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #1540 Del Skrevet 17. januar 2008 Vaskehjelp ønsker jeg meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå