Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Får håpe at du slipper det. Og hvis en ser det på den lyse siden, så slipper du bæsjebleier som jeg må ta. Har vel snart brukt opp en pakke som vi begynte på i går. :cry:

Jeg skifter bæsjebleier daglig jeg på jobb ;) Men du har rett, idag slipper jeg det. Misunner deg så absolutt ikke den jobben.. en hel pakke på en dag er mye! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal ikke jeg snakke om bsjebleier til deg. :ler: Du får vel nok av de på jobb tenker jeg. :ler:

Forskjellen er at på min jobb er vi for det meste 3 stk som kan ta jobben, av og til opp i 5 stk.. Så av og til kan man faktisk slippe litt unna... :sjenert:

Det kan jo ikke du gjøre akkurat...

Men så lenge det ikke er snakk om diare, så er det igrunnen greit å ta de bleiene.. liker igrunnen den lille koselige stunden du har barnet for deg selv, og pludrer om alt og ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Jeg må nesten se ting litt an hvordan det går ja... Det er jo typisk at jeg blir syk når det er noe jeg gleder meg til :sur:

Håper virkelig du blir frisk nok til å treffe Skravla i morgen. Hvis ikke klarer dere sikkert å finne et annet tidspunkt. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at på min jobb er vi for det meste 3 stk som kan ta jobben, av og til opp i 5 stk.. Så av og til kan man faktisk slippe litt unna... :sjenert:

Det kan jo ikke du gjøre akkurat...

Men så lenge det ikke er snakk om diare, så er det igrunnen greit å ta de bleiene.. liker igrunnen den lille koselige stunden du har barnet for deg selv, og pludrer om alt og ingenting :)

Det er jeg helt enig med deg i. Det er veldig koselig. Får en litt annen kontakt med barnet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig du blir frisk nok til å treffe Skravla i morgen. Hvis ikke klarer dere sikkert å finne et annet tidspunkt. :troest:

Det ser mørkt ut i kveld.. :(

Jeg klarer ikke få i meg hverken drikke eller mat.. eller får det i meg.. men da må jeg ha løype til do 10 min etterpå....

Uff da - god bedring!

Takk for det!

Det er jeg helt enig med deg i. Det er veldig koselig. Får en litt annen kontakt med barnet da.

Mhm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig synd på meg selv i dag :gråte: Man er ikke så voksen og tøff når man er syk... :sjenert:

Men jeg er såååå tørst og sulten, men drikker jeg og spiser, så er full mageknip og toalettet neste stopp.. Og jeg er livredd for å bli dehydrert, for det ble jeg sist jeg hadde omgangsyken.. og det var helt forferdelig :(

*sutre sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg!!! Synes så synd på deg :klem:

takk for klemmen.

Jeg takler ikke å ha omgangsyken... Heller være flatet ut med feber enn dette.. Får håpe det går over snart... Min samboer skulle kjøpe idoform til meg nå når han skulle ut en tur.. så får se i kveld om det funker...

Skal se om jeg klarer å sove litt på sofaen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på sånn at du kommer på mine innlegg :)

:vinke: kommer nok innom deg også en gang. :)

Uffameg. synes jeg synd i deg. For omgangssyken er grusom. Håper det går fort over. :klemmer:

Først nå?!?! :overrasket:

:fnise:

(*prøve å ikke sutre så mye mer...*) :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
:vinke: kommer nok innom deg også en gang. :)

Først nå?!?! :overrasket:

:fnise:

(*prøve å ikke sutre så mye mer...*) :)

Neida, kjære deg. Har syntes synd i deg helt siden du nevnte at du var syk jeg. :klemmer: Du må bare sutre så mye du har lyst til. Det er godt å få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kjære deg. Har syntes synd i deg helt siden du nevnte at du var syk jeg. :klemmer: Du må bare sutre så mye du har lyst til. Det er godt å få det ut...

Du er god du! :klemmer:

Foruten om magesmertene, så er jeg igrunnen mest lei meg for at jeg må avlyse treffet med Skravla i morgen... :( Men vi får ta det igjen en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom samboeren min hjem med eplejuice og farris til meg. Får blande meg en "drink" og se om jeg får i meg noe væske, og faktisk klarer å holde på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...