Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1481 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg handlet enda mere klær på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1482 Del Skrevet 15. januar 2008 Stor fryser er kjekt å ha! Ikke at jeg heller får så mye besøk.... men kjekt å ha viss jeg og min samboer vil ha noe godt å kose oss med... Bør ikke ha for mye å kose meg med jeg. Bunaden min er fremdeles for liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1483 Del Skrevet 15. januar 2008 Bør ikke ha for mye å kose meg med jeg. Bunaden min er fremdeles for liten Det er min også det... men jeg har måtte sy den inn en gang tidligere, så har omtrent dobbell bunad.. så mye å gå på for å få sydd den ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1484 Del Skrevet 15. januar 2008 Men nå skal jeg finne senga, er stup trøtt så det er kanskje håp for at jeg sovner med en gang... Jeg håper hver kveld... Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #1485 Del Skrevet 15. januar 2008 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1486 Del Skrevet 15. januar 2008 Når plantene mine er mer utenfor krukka enn opp i... er det da på tide å vanne de...? :klø: Evt gi de litt mer jord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1487 Del Skrevet 15. januar 2008 Du får ha en riktig god natt Løven! Håper du får sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1488 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Idag er jeg syyyyk!! Jeg våknet rundt kl 6 idag tidlig med skikkelig magesmerter og diare... Håpet det ville gi seg til jeg skulle på jobb, men akk nei.. Så måtte bare kaste inn håndkleet og forbi i senga i fosterstilling... Men det er noe som går på jobb, så jeg er ikke den eneste som ligger hjemme idag.. Er veldig uggen i magen, men håper jeg slipper oppkast i allefall. Magen er tom, men jeg vet ikke om jeg er sulten fordi det gjør så vondt... Idag blir det syting her inne, bare så dere er advart... Endret 16. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1489 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får ha en riktig god natt Løven! Håper du får sove godt i natt Ja i natt lå jeg bare en halv time før jeg sovnet Og sov veldig godt frem til kl 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. januar 2008 #1490 Del Skrevet 16. januar 2008 Stakkars deg som er syk!! Det er så kjipt.. Spesielt diare er ille. Da kan man jo ikke forlate huset, i tilfelle man plutselig må på do. Får håpe du slipper oppkast i hvert fall God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1491 Del Skrevet 16. januar 2008 Stakkars deg som er syk!! Det er så kjipt.. Spesielt diare er ille. Da kan man jo ikke forlate huset, i tilfelle man plutselig må på do. Får håpe du slipper oppkast i hvert fall God bedring!! Er ikke så gøy nei.. Men akkurat fått noen trøstende ord fra mammaen min, så da går det litt bedre Men fikk vel mer eller mindre beskjed om at det ikke ble jobb på meg i morgen... Men jeg som har så mange planer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. januar 2008 #1492 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får bare utsette de.. Når man er syk, så må man bare holde seg i ro. Ellers blir man aldri frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1493 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får bare utsette de.. Når man er syk, så må man bare holde seg i ro. Ellers blir man aldri frisk. Jeg vet jo at man bør holde seg i ro... Men jeg skal jo egentlig treffe Skravla i morgen jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2008 #1494 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får bare utsette de.. Når man er syk, så må man bare holde seg i ro. Ellers blir man aldri frisk. Huff så kjedelig med sykdom da. Vi dropper i morgen hvis du ikke orker det vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1495 Del Skrevet 16. januar 2008 Huff så kjedelig med sykdom da. Vi dropper i morgen hvis du ikke orker det vet du. Jeg må nesten se ting litt an hvordan det går ja... Det er jo typisk at jeg blir syk når det er noe jeg gleder meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 16. januar 2008 #1496 Del Skrevet 16. januar 2008 Uff, stakkars deg! God bedring, Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1497 Del Skrevet 16. januar 2008 Uff, stakkars deg! God bedring, Loevinna! Takk for det caskr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. januar 2008 #1498 Del Skrevet 16. januar 2008 Uff, det er ikke noe godt å ha vondt i magen, og diare. Du får ha god bedring. Håper at du blir frisk fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #1499 Del Skrevet 16. januar 2008 Uff, det er ikke noe godt å ha vondt i magen, og diare. Du får ha god bedring. Håper at du blir frisk fort. Så lenge jeg slipper oppkast, så skal jeg vel klare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. januar 2008 #1500 Del Skrevet 16. januar 2008 Får håpe at du slipper det. Og hvis en ser det på den lyse siden, så slipper du bæsjebleier som jeg må ta. Har vel snart brukt opp en pakke som vi begynte på i går. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå