Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1461 Del Skrevet 15. januar 2008 SKRAVLA!!!! Du skulle jo ikke legge ut bilde av oss da!!!!!!!!!!! sorry.... Glemte det helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1462 Del Skrevet 15. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1463 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Da skal jeg bake skillingsboller i morgen! :juhu: Jeg som skal ha med pausekosen på jobben på fredag. Og jeg er lei av å bake de samme faste kakesortene mine. Og denne gangen tipset søsteren min meg om skillingsboller, så da prøver jeg det! :-D Endret 15. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #1464 Del Skrevet 15. januar 2008 Å, d hørtes godt ut!! Kanskje jeg og må bake i morgen, har bare en forelesning.. Ei i klassen min så rundstykkene mine i dag og ble litt misunnelig tror jeg. Hun har fire unger som stadig maser om å bake, men det er ikke så greit å finne tid med så mange unger. Er litt glad jeg ikke har det å tenke på mens jeg studerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1465 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg pleier å bruke sånn bollepakke, jeg bare skal tilsette gjær og vann. Ikke skillingsbollepakke, men vanlige boller. Lager skillingsboller av dem. De blir kjempegode!! Har en pose i frysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1466 Del Skrevet 15. januar 2008 *sniker meg ut til bake-praten er ferdig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #1467 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg pleier å bruke sånn bollepakke, jeg bare skal tilsette gjær og vann. Ikke skillingsbollepakke, men vanlige boller. Lager skillingsboller av dem. De blir kjempegode!! Har en pose i frysa Det har jeg ikke tenkt på. Da var det avgjort, jeg skal bake i morra!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1468 Del Skrevet 15. januar 2008 Å, d hørtes godt ut!! Kanskje jeg og må bake i morgen, har bare en forelesning.. Ei i klassen min så rundstykkene mine i dag og ble litt misunnelig tror jeg. Hun har fire unger som stadig maser om å bake, men det er ikke så greit å finne tid med så mange unger. Er litt glad jeg ikke har det å tenke på mens jeg studerer. Jeg er også glad jeg ikke har så mange å ta hensyn til enda... Jentungen her er så stor at hun gjerne kan bake alene litt Jeg pleier å bruke sånn bollepakke, jeg bare skal tilsette gjær og vann. Ikke skillingsbollepakke, men vanlige boller. Lager skillingsboller av dem. De blir kjempegode!! Har en pose i frysa Aha! Det var jo lurt! Skal ha det i bakhodet *sniker meg ut til bake-praten er ferdig* Var det ikke du som ville prøvesmake på torsdag da? Det har jeg ikke tenkt på. Da var det avgjort, jeg skal bake i morra!! :-D Du var lett å overtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1469 Del Skrevet 15. januar 2008 Var det ikke du som ville prøvesmake på torsdag da? Når alt er ferdig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1470 Del Skrevet 15. januar 2008 Når plantene mine er mer utenfor krukka enn opp i... er det da på tide å vanne de...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1471 Del Skrevet 15. januar 2008 Når alt er ferdig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1472 Del Skrevet 15. januar 2008 Når plantene mine er mer utenfor krukka enn opp i... er det da på tide å vanne de...? :klø: Hvis de er tørre og på vei til badet for å ta en dusj, så lønner det seg å vanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1473 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis de er tørre og på vei til badet for å ta en dusj, så lønner det seg å vanne. 'Får vel være snill å gi de en liten skvett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #1474 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) [quote name='Loevinna' post='5216101' date='15.01.2008 (21:49) Du var lett å overtale Endret 15. januar 2008 av marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1475 Del Skrevet 15. januar 2008 Står baking på programmet her også i morgen. Men ikke boller. Må bake mer grovt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1476 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) .....feil.. Endret 15. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1477 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, ja jeg er det Står baking på programmet her også i morgen. Men ikke boller. Må bake mer grovt brød. Jeg liker å ha litt småtterier i fryseren, som er bare å ta ut og varme kjapt om man får gjester eller noe slikt.. har blant annet muffinser med sjokolade og wienerbrød liggende i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1478 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg liker å ha litt småtterier i fryseren, som er bare å ta ut og varme kjapt om man får gjester eller noe slikt.. har blant annet muffinser med sjokolade og wienerbrød liggende i fryseren Pleide å ha det før jeg også. Men nå har jeg ikke skikkelig fryser. Den lille plassen som er i den bittelille fryseren i bunn av kjøleskapet, må jeg ha til andre ting enn kaker. Men nå er det ikke så ofte jeg har besøk da, så det er ikke noe problem. Jeg bor litt utafor byen liksom. Så jeg er oftere på besøk enn jeg har besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1479 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg handlet enda mere klær på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1480 Del Skrevet 15. januar 2008 Pleide å ha det før jeg også. Men nå har jeg ikke skikkelig fryser. Den lille plassen som er i den bittelille fryseren i bunn av kjøleskapet, må jeg ha til andre ting enn kaker. Men nå er det ikke så ofte jeg har besøk da, så det er ikke noe problem. Jeg bor litt utafor byen liksom. Så jeg er oftere på besøk enn jeg har besøk... Stor fryser er kjekt å ha! Ikke at jeg heller får så mye besøk.... men kjekt å ha viss jeg og min samboer vil ha noe godt å kose oss med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå