Annie Skrevet 15. januar 2008 #1421 Del Skrevet 15. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1422 Del Skrevet 15. januar 2008 Good afternoon. Hvordan står det til i heimen? Er det langdag på jobben eller sover du? Neida, jeg hadde et par ærend etter jobb idag. Og så tenkte jeg å faktisk hilse på min samboer før jeg havnet her inne for resten av kvelden. Bare sånn at min samboer ikke glemmer meg helt Ja, her har det jammen vært stille i dag. Hvor er ??? Kaller du meg for en ?? :slåss: Er jeg etterlyst??!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1423 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida, jeg hadde et par ærend etter jobb idag. Og så tenkte jeg å faktisk hilse på min samboer før jeg havnet her inne for resten av kvelden. Bare sånn at min samboer ikke glemmer meg helt Ikke overbevist om at det er god nok fraværsgrunn, men det får gå for denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1424 Del Skrevet 15. januar 2008 Fy søren så glatt det var ute idag tidlig! Jeg kom til jobb og skulle parkere jeg.. ante fred og ingen farer, og skal til å parkere mellom to biler. Så bare sklir bilen min sidelengs, og jeg har null kontroll. Hele parkeringsplassen var speilblank med regn på toppen. Kjempe ekkelt! Jeg holdt jo på å skli rett inn i siden på en bil som stod der, hadde jeg bare vært en halv meter lenger fremme så hadde det gått skikkelig galt... To kollegaer stoppet opp for å se hvordan det gikk, men jeg ba de gå sin vei, så jeg ikke skulle risikere å kjøre de ned... Prøvde å få bilen vridd litt og parkert på en annen plass.. men jeg vridde på rattet og bilen fortsette rett frem.. Fant ut at det var best å bare stoppe og vente til de var ferdig med å strø på plassen.. For så å prøve å parkere rett frem... Da kommer en ung fyr opp til bilen med hendene fulle av sand og spørr så pent med et smil om munnen: "trenger du litt sand her eller?" Svarte at jeg bare står i ro til den gravemaskinen hadde flyttet på seg.. Og da det var gjort så siglet jeg meg til kanten av parkeringsplassen, og rett og slett bare parkerte der. Heldigvis smeltet mye av isen i løpet av dagen, så hadde ingen problemer med å komme meg hjemover igjen. Men den episoden jeg hadde i dagtidlig var ikke hyggelig.. Men heldigvis så gikk det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1425 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke overbevist om at det er god nok fraværsgrunn, men det får gå for denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1426 Del Skrevet 15. januar 2008 Men nå blir det middag her, så skal vi bare rydde litt.. så kommer jeg tilbake og oppdaterer meg her inne :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1427 Del Skrevet 15. januar 2008 Husk å melde fra før du går!! Det står i !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1428 Del Skrevet 15. januar 2008 NÅ går jeg Annie!!! Kommer tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. januar 2008 #1429 Del Skrevet 15. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1430 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke moro med sånne opplevelser på morgenkvisten. I dag var det bare veier og fortau her, men i går stoppet det midt i bakken opp til bussen. Viste nesten ikke om jeg kom videre. Men fikk tak i gjerdet og dro meg siste biten opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. januar 2008 #1431 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er det vår her. Nesten ikke snø igjen, og ihvertfall ikke holke. Litt trist og egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1432 Del Skrevet 15. januar 2008 Holka er på vei hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1433 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er det vår her. Nesten ikke snø igjen, og ihvertfall ikke holke. Litt trist og egentlig. Her jeg bor blir det glatt nesten uansett. Men jeg foretrekker at det er bart. Var ganske greit for et par-tre år siden, da var det nesten gammeldags snøføre hele vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1434 Del Skrevet 15. januar 2008 Skikkelig snøføre er det beste om vinteren ja. Jeg HATER holkeføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1435 Del Skrevet 15. januar 2008 Skikkelig snøføre er det beste om vinteren ja. Jeg HATER holkeføre! Bare veier er det beste hele året. Jeg hater også holke. Føler meg som en 90-åring med redsel for lårhalsbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1436 Del Skrevet 15. januar 2008 Kaller du meg for en ?? :slåss: Sorry! Men du beviste da det i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1437 Del Skrevet 15. januar 2008 Bare veier er det beste hele året. Jeg hater også holke. Føler meg som en 90-åring med redsel for lårhalsbrudd. Du er vel like elegant som meg på glatta da. Utstyrer meg med brodder, og snirkler meg framover på leting etter et trygt sted å plante beina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1438 Del Skrevet 15. januar 2008 Du er vel like elegant som meg på glatta da. Utstyrer meg med brodder, og snirkler meg framover på leting etter et trygt sted å plante beina... Selv gamle damer med gåstol passerer meg på holkeføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. januar 2008 #1439 Del Skrevet 15. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1440 Del Skrevet 15. januar 2008 Selv gamle damer med gåstol passerer meg på holkeføre. Vi burde gått sammen vi da når det er glatt. Tenker det hadde vært litt av et syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå