Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1381 Del Skrevet 13. januar 2008 Prøvesmaking på torsdag? Det avhenger litt på hva jeg faktisk lager... Men hvem vet Hvor da? Hva da? Har sendt inn en bestilling på Ellos, og skal bestille noe fra Spar Kjøp også tenkte jeg.. Lister over bestilling kommer snart! Må bare finne linkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1382 Del Skrevet 13. januar 2008 Det avhenger litt på hva jeg faktisk lager... Men hvem vet Har sendt inn en bestilling på Ellos, og skal bestille noe fra Spar Kjøp også tenkte jeg.. Lister over bestilling kommer snart! Må bare finne linkene Sparkjøp er det jo bare å reise til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1383 Del Skrevet 13. januar 2008 Bestilt fra Ellos: Mørk grå tunika Lavendelrosa tunika Turkis/hvit topp Hvit bukse Den hvite buksa er jeg veldig usikker på.. Men skal se hvordan den er når jeg får den. I verste fall så kan jeg sikkert returnere den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1384 Del Skrevet 13. januar 2008 Bestilt fra Ellos: Mørk grå tunika Lavendelrosa tunika Turkis/hvit topp Hvit bukse Den hvite buksa er jeg veldig usikker på.. Men skal se hvordan den er når jeg får den. I verste fall så kan jeg sikkert returnere den Fint. Buksen så deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1385 Del Skrevet 13. januar 2008 Sparkjøp er det jo bare å reise til. Ja men.... mye enklere å sitte her hjemme i sofaen og bestille, enn å kjøre leeenge og stresse med å prøve klæ osv Forresten så har jeg ikke tålmodighet til å shoppe.. og da går det kort tid før alle klærne er helt ufordragelige når jeg ser de i butikken.. Jeg merkelig? Neeeeh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1386 Del Skrevet 13. januar 2008 Fint. Buksen så deilig ut. Lurer på hvordan stoffet på den egentlig er.. Fikk det føre meg at det var linbukse, men så at jeg bomma litt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1387 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk lyst på den buksa, men venter til du har fått den og får referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1388 Del Skrevet 13. januar 2008 Fikk lyst på den buksa, men venter til du har fått den og får referat Kanskje lurt det, men ikke sikkert du liker det samme som meg da Men referat kan du jo få uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. januar 2008 #1389 Del Skrevet 13. januar 2008 Den oreokaka så jo helt himmelsk ut!! Har aldri smakt den før, men den må virkelig prøves og buksa så veldig god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1390 Del Skrevet 13. januar 2008 Oreokake er ikke godt... Har laget den oppskriften og jeg spiste 1 stykke. Og jeg er glad i kake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1391 Del Skrevet 13. januar 2008 Oreokake er ikke godt... Har laget den oppskriften og jeg spiste 1 stykke. Og jeg er glad i kake!! Smaken er som baken, den er delt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. januar 2008 #1392 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du tatt kveld eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1393 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du tatt kveld eller? Loevinna? Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. januar 2008 #1394 Del Skrevet 13. januar 2008 Var bare så uvanlig stille her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1395 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du tatt kveld eller? Jeg??? Er du gal? Loevinna? Neppe. Var bare så uvanlig stille her inne Jeg ble sittende og camme og skravle med Svimle-schuppa mi på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1396 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ble sittende og camme og skravle med Svimle-schuppa mi på msn Hilse til Schvimlis da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. januar 2008 #1397 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok Jeg vet jeg må gå å legge meg snart, ellers kommer jeg meg aldri opp i morgen. Mandagsmorgen er alltid tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1398 Del Skrevet 13. januar 2008 Hilse til Schvimlis da. I will Ok Jeg vet jeg må gå å legge meg snart, ellers kommer jeg meg aldri opp i morgen. Mandagsmorgen er alltid tøff. Skal snart legge meg jeg også nå.. skal bare skravle litt til her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1399 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, nå skal jeg gå å finne senga jeg. Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 13. januar 2008 #1400 Del Skrevet 13. januar 2008 Oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå