Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1321 Del Skrevet 13. januar 2008 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1322 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå har jeg blitt lurt inn her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1323 Del Skrevet 13. januar 2008 Glemte å hilse pent :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. januar 2008 #1324 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer som snart tante! :-D I februar kommer mitt tantebarn nummer 5. Men det er like spennende hver gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1325 Del Skrevet 13. januar 2008 Lurer på om jeg blir tante til flere noengang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1326 Del Skrevet 13. januar 2008 God morgen. Håer du får en fin dag. Blir vel maling i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 13. januar 2008 Da er jeg vååååååååken!!! *oppdatere meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1328 Del Skrevet 13. januar 2008 Lurer på om jeg blir tante til flere noengang... Det blir nok ikke jeg, men mine nevøer og nieser har fått og skal ha babyer så jeg er grandtante. Eller gammeltante som noen kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 13. januar 2008 #1329 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er fantastisk å bli tante. Har sju knøtt jeg (i alderen 9mndr til 17 år). Og jeg håper det kommer flere. Minstesøster og sambo ønsker seg flere unger, så det er håp. De har ikke lyst til at lille nevø skal bli enebarn. Men jeg tror de har tenkt å få unna sommerens bryllup før de prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 13. januar 2008 Natta Schnuppa. Kos deg med gubben. Den ene natta i uka jeg kan krølle meg inn i armkroken til gubben, den nyter jeg :-D Loevinna 24.07.2006 5.562 117 4.41% Skravla 01.01.1970 8.657 113 4.26% Begonia 15.09.2007 1.812 90 3.39% Her er beviset på at du har blitt ei skikkelig skravlehøne. Natta Løvemor! Sov godt og drøm søtt Jeg har sovet kjempe godt! Men gubben kan vel ikke si det samme... Han oppdaget et hull i vannsenga på si side i natt... Natta! Natta, og god morgen Nå har jeg blitt lurt inn her også... Jess!! Da var du den lettlurte nr 5 eller 6! *har kommet ut av tellingen* Glemte å hilse pent :bukke: Høflig er du også jo, da er du bare velkommen igjen! Gratulerer som snart tante! :-D I februar kommer mitt tantebarn nummer 5. Men det er like spennende hver gang!! Takker og bukker! Vi vet det blir en gutt, så akkurat den spenningen har vi ikke, men alt det andre er jo selvsagt spennende! Lurer på om jeg blir tante til flere noengang... Man skal aldri si aldri... Hvem vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1331 Del Skrevet 13. januar 2008 Lekkasje i vannsengen. Det gjør nok nattesøvnen litt vanskelig ja. Glad jeg ikke har vannseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1332 Del Skrevet 13. januar 2008 God morgen. Håer du får en fin dag. Blir vel maling i dag også? Satser på en fin dag i dag også jeg Og idag skal det bli både maling og baking av rundstykker Det blir nok ikke jeg, men mine nevøer og nieser har fått og skal ha babyer så jeg er grandtante. Eller gammeltante som noen kaller det. Er du tante til mange da? Ja, det er fantastisk å bli tante. Har sju knøtt jeg (i alderen 9mndr til 17 år). Og jeg håper det kommer flere. Minstesøster og sambo ønsker seg flere unger, så det er håp. De har ikke lyst til at lille nevø skal bli enebarn. Men jeg tror de har tenkt å få unna sommerens bryllup før de prøver... Lurer på hvor mange jeg får til sammen jeg.. Det er eldste bror min som skal bli pappa denne gangen. Men jeg har jo også en søster, men hun er ikke kommet i etableringsfasen enda. Men håper jo det kommer noen knøtt på den kanten også etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. januar 2008 #1333 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei! Gratulerer som tante! Når skal det store skje?? Vedder på at du er klar som barnevakt?? eller bor dere på hver deres kant av landet? Kanskje jeg skal sende min kommende baby over til deg når jeg er klar for en fest! Ellers går alt bra med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1334 Del Skrevet 13. januar 2008 Lekkasje i vannsengen. Det gjør nok nattesøvnen litt vanskelig ja. Glad jeg ikke har vannseng. Den vannsenga er blitt lappet noen ganger skal jeg fortelle deg.. Blir fort hull med to kattefrøkener som skal leke i sengen... Så hver gang min samboer finner hull, så blir han så oppgitt at han truer med å kaste hele sengen ut og kjøpe en ordentlig seng.. Jeg har av og til tenkt tanken på å skifte den ut selv.. for jeg sliter med å klare å skifte på senga alene.. Er ikke sterk nok i armene til å løfte på selve vannmadrassen for å få lakenet under på hjørnene... Men ellers er det herlig med vannseng, og den er jo alltid så varm og god! Og for de som lurer: Nei, det er ikke noe problem å i den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 13. januar 2008 #1335 Del Skrevet 13. januar 2008 Lekkasje i vannsengen. Det gjør nok nattesøvnen litt vanskelig ja. Glad jeg ikke har vannseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1336 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er tante til 13 og grandtante til 15 (trur eg). I tillegg kommer det en liten gutt i april. De to eldste nevøene mine har jeg ikke kontakt med, pga skilsmisser etc ble kontakten brutt for mange år siden. Og en nevø som ikke ønsker kontakt med familien - vet jo ikke om han har noen barn da. Men ellers så har jeg vel mer og mindre kontakt med de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1337 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei! Gratulerer som tante! Når skal det store skje?? Vedder på at du er klar som barnevakt?? eller bor dere på hver deres kant av landet? Kanskje jeg skal sende min kommende baby over til deg når jeg er klar for en fest! Ellers går alt bra med deg?? Deg er det lenge siden jeg har hørt noe fra! Det store underet skal skje i månedskiftet januar - februar. Hun har vel termin i slutten av måneden, men det er vel ganske vanlig at førstegangsfødende går over terminen.. Jeg er selvsagt klar for å være barnevakt, når ungen er blitt litt større. Men tror det blir vanskelig å sende ungen over halve landet for at jeg skal passe den Så da kan jeg sikkert hjelpe deg som barnevakt i stedet for, om du bor i nærheten av meg Eller er alt bare supert her i gården! :-D Men jeg venter på en oppdatering i din egen dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1338 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde droppet vannsengen. Varm seng kan du får ved hjelp av varmeteppe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1339 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er tante til... må telle... eh... 10 stk, og det er vel bare brodern som er aktuell med en til. Dvs, samboern hans vil ha en til for et år siden, han vil vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er tante til 13 og grandtante til 15 (trur eg). I tillegg kommer det en liten gutt i april. De to eldste nevøene mine har jeg ikke kontakt med, pga skilsmisser etc ble kontakten brutt for mange år siden. Og en nevø som ikke ønsker kontakt med familien - vet jo ikke om han har noen barn da. Men ellers så har jeg vel mer og mindre kontakt med de fleste. Oi! 13 stykker er jo en god del det! dere må være mange søsken da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå