Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1281 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå har jeg visst begynt å servere i flere dagbøker også. Lurer på hvordan dette kommer til å gå... Jeg tror kanskje du må stoppe å servere nå.. for virker som de andre bare har sovnet av det hele.. nesten alle ble plutselig borte... Men jeg tar meg gjerne en dram til her inne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1282 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi sjangler rundt på KG og skriver litt over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1283 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi sjangler rundt på KG og skriver litt over alt. noen som vil ha French Fries i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. januar 2008 #1284 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi sjangler rundt på KG og skriver litt over alt. Det er det ingen som vil merke, blir jo helt som vanlig det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1285 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er det ingen som vil merke, blir jo helt som vanlig det da. Mener du å antyde at vi er noen :kaklehone: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1286 Del Skrevet 12. januar 2008 noen som vil ha French Fries i tillegg? Åh.. nå fikk jeg lyst på potetgull... men jeg må jo lage pizza først... Det er det ingen som vil merke, blir jo helt som vanlig det da. Men bare at nå skjer det i min dagbok også!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. januar 2008 #1287 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke sunt å være her inne.. Får lyst på alt mulig. Pizza, dram, potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1288 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke sunt å være her inne.. Får lyst på alt mulig. Pizza, dram, potetgull Har ikke pizza - eller mulighet til å lage. Har ikke potetgull, men har lyst på - gidder ikke gå ut for å kjøpe. Dram.... kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1289 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke sunt å være her inne.. Får lyst på alt mulig. Pizza, dram, potetgull Er vel ikke direkte sunt å være her inne, men det er utrolig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1290 Del Skrevet 12. januar 2008 Alt er ikke min skyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. januar 2008 #1291 Del Skrevet 12. januar 2008 Er vel ikke direkte sunt å være her inne, men det er utrolig morsomt Ja, det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1292 Del Skrevet 12. januar 2008 Har ikke pizza - eller mulighet til å lage. Har ikke potetgull, men har lyst på - gidder ikke gå ut for å kjøpe. Dram.... kanskje det. Men du har oss!!! :juhu: Er vel ikke direkte sunt å være her inne, men det er utrolig morsomt Du kan å få sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. januar 2008 #1293 Del Skrevet 12. januar 2008 Er vel ikke direkte sunt å være her inne, men det er utrolig morsomt Spiser PITA !!! Dere kan komme å få congnac??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1294 Del Skrevet 12. januar 2008 Hmm.. visste min samboer at jeg lå på 1.plass på topp 20 listen her inne... og fikk som svar: "og så på en lørdagskveld! Skaff deg et liv!" Så jeg får vel forlate dere en stund nå.. må lage resten av pizzaen og være litt sosial her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1295 Del Skrevet 12. januar 2008 Spiser PITA !!! Dere kan komme å få congnac??? Pita - ja takk. Men cognac'en kan du få ha i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1296 Del Skrevet 12. januar 2008 Men du har oss!!! :juhu: Gjett om jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1297 Del Skrevet 12. januar 2008 Hmm.. visste min samboer at jeg lå på 1.plass på topp 20 listen her inne... og fikk som svar: "og så på en lørdagskveld! Skaff deg et liv!" Så jeg får vel forlate dere en stund nå.. må lage resten av pizzaen og være litt sosial her.... Du får gi sambo en fra Begonia. Og fortelle ham om sommerens muligheter for en liten tur ut på Munkholmen. Så kanskje han skjønner at man faktisk kan skaffe seg et liv gjennom KG. Det hjalp ihvertfall meg gjennom en vanskelig periode i livet. Og er i ferd med å utvikle seg til svært gode vennskap... Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1298 Del Skrevet 12. januar 2008 JEg og vil ha en dram men jeg får vel vente til om ca 2-3 år jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1299 Del Skrevet 12. januar 2008 JEg og vil ha en dram men jeg får vel vente til om ca 2-3 år jeg.. Du får absolutt ikke noen dram nå nei. Men jeg kan gjerne lage en kopp kakao til deg hvis du har lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1300 Del Skrevet 12. januar 2008 Du får absolutt ikke noen dram nå nei. Men jeg kan gjerne lage en kopp kakao til deg hvis du har lyst på det. Åh ja! Det høres faktisk utrolig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå