Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Begonia
Jeg synes barn er veldig koselig å ha med å gjøre, men spebarn har jeg null erfaring med.. og de aller fleste babyer begynner å hylskrike når de kommer i mine armer.. og da får jeg helt panikk og sender de som regel ifra meg igjen.. så dette kan bli spennende... :sjenert:

Hvorfor er det en skam at du ikke har vært her inne før..? Jeg har ikke vært i din dagbok heller.. Er det en skam også? :overrasket:

Men uansett er du velkommen tilbake her :)

Jeg synes jo at jeg burde vært innom og hilst på deg forlengst. Vi møtes jo stadig vekk i de samme dagbøkene og bloggene. Men det er vel litt drøyt å kalle det en skam... Litt feil ordvalg der kanskje... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:sjenert:

Jeg synes jo at jeg burde vært innom og hilst på deg forlengst. Vi møtes jo stadig vekk i de samme dagbøkene og bloggene. Men det er vel litt drøyt å kalle det en skam... Litt feil ordvalg der kanskje... :sjenert:

Bedre sent enn aldri ;) Må få lusket meg innom din dagbok også etterhvert, nå som du har rotet deg inn i min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen begynner å bli utålmodig etter pizza.. så jeg får vel bare stikke og begynne... Ikke skravl for mye her inne mens jeg er borte da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Noen begynner å bli utålmodig etter pizza.. så jeg får vel bare stikke og begynne... Ikke skravl for mye her inne mens jeg er borte da!! :ler:

Ferdig med middagen jeg. Så her er det bare å skravle i veg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom med en liten dram til Skravla* :skaal:

:skaal:

Men hvorfor får jeg dram hos Loevinna og ikke hos meg selv? :fnise: Kortere å sjangle hjem fra meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med middagen jeg. Så her er det bare å skravle i veg... :fnise:

Da er vi to. :ler:

Berre å fortsette å skravle selv om jeg er her nå ;)

Gratulerer med snart tante da!! :D

Takk takk!

Da er du den tredje jeg har klart å lokke inn her idag :fnise:

*innom med en liten dram til Skravla* :skaal:

Får jeg også en eller..? :sjenert:

Men hvorfor får jeg dram hos Loevinna og ikke hos meg selv? :fnise: Kortere å sjangle hjem fra meg selv.

Jeg vil også skåle :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med den nye kjøkkenmaskina mi så var den pizzadeigen lagd på 5 min + 5 min på å pakke ut maskina :-D Så nå står den til heving, og jeg rekker litt skravling før jeg må gjøre resten :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Gratulerer med å bli tante! :-D Jeg er selv tante til 4 stykker, og den siste ble født 12.12.07. Det var så moro i jula, han er så liten og nyyydelig :)

Å, hjemmelaget pizza! Det hørtes godt ut. :sikle: Tror jeg må lage det neste helg, når samboern min kommer hjem. Er ikke så morsomt å lage masse mat bare til seg selv.. Så i kveld blir det nok ferdigpizza på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med å bli tante! :-D Jeg er selv tante til 4 stykker, og den siste ble født 12.12.07. Det var så moro i jula, han er så liten og nyyydelig :)

Å, hjemmelaget pizza! Det hørtes godt ut. :sikle: Tror jeg må lage det neste helg, når samboern min kommer hjem. Er ikke så morsomt å lage masse mat bare til seg selv.. Så i kveld blir det nok ferdigpizza på meg.

Jeg gleder meg enormt til å bli tante til et lite nurk! :-D og det blir så gøy å se bror min bli pappa ;) En spennende tid som er fremfor oss nå!

Er kjempe lenge siden vi har hatt hjemmelaget pizza her, så skal bli godt. Jentungen måtte forsikre seg om at det var min faste pizzaoppskrift jeg skulle bruke.. for den er visst den aller beste pizzaen :ler: Hun er jo skjønn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Har vel tatt litt for mange drammer til å vite hvilken dagbok jeg er i (klarer det ikke når jeg er klinkende edru heller) :sjenert:

Berre å fortsette å skravle selv om jeg er her nå ;)

Takk takk!

Da er du den tredje jeg har klart å lokke inn her idag :fnise:

Får jeg også en eller..? :sjenert:

Jeg vil også skåle :sur:

Selvsagt får du dram du også. Bare å forsyne seg det... :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg visst begynt å servere i flere dagbøker også. Lurer på hvordan dette kommer til å gå... :sjenert:

Vi sjangler rundt på KG og skriver litt over alt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...