Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1141 Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle ønske at jeg hadde sett loevinna rundt epletreet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1142 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke så lenge jeg husker det vaffal! :-D Du skulle sett deg selv du! Synd videokameraet lå inne akkurat da skjønner det der... var det virkelig så minneverdig altså? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1143 Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle ønske at jeg hadde sett loevinna rundt epletreet jeg... Hmm.. Ønsker ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 8. januar 2008 #1144 Del Skrevet 8. januar 2008 Her var det mye morsom lesning. Maskiner som brettes sammen, og sædhule... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1145 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var et fantastisk øyeblikk, Loevinna, som blir gjemt som et av de vakreste minnene jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1146 Del Skrevet 8. januar 2008 Endelig skjer det noe i min dagbok også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1147 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var et fantastisk øyeblikk, Loevinna, som blir gjemt som et av de vakreste minnene jeg har! Flott at jeg har gjort livet ditt rikere!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1148 Del Skrevet 8. januar 2008 Flott at jeg har gjort livet ditt rikere!! :-D Det har du definitivt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1149 Del Skrevet 8. januar 2008 Men det sier jo litt da.. Første gang vi så hverandre var dagen før dette morsomme hendte Så det ble bare limet mellom oss det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1150 Del Skrevet 8. januar 2008 Det har du definitivt gjort! Og du mitt! Men det sier jo litt da.. Første gang vi så hverandre var dagen før dette morsomme hendte Så det ble bare limet mellom oss det der Dagen før ja.. var det da du rota deg bort på en tur...? Håper forresten det limet er superlim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1151 Del Skrevet 8. januar 2008 Og du mitt! Dagen før ja.. var det da du rota deg bort på en tur...? Håper forresten det limet er superlim!! hehehehe, ja, mistet tråden et øyeblikk der, men så vaffal en do i en hage! Det er superlim, ja, finnes ikke sterkere! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1152 Del Skrevet 8. januar 2008 hehehehe, ja, mistet tråden et øyeblikk der, men så vaffal en do i en hage! Det er superlim, ja, finnes ikke sterkere! :-D En do i en hage!!?? *kremt* da lurer jeg virkelig på hvor du egentlig havnet henne... Bra vi er ganske sprø begge to :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1153 Del Skrevet 8. januar 2008 En do i en hage!!?? *kremt* da lurer jeg virkelig på hvor du egentlig havnet henne... Bra vi er ganske sprø begge to :-D Ja, det stod en do i en hage!! Helt sant! Det va rikke så langt unna, bare et stykke "oppi der" *peke* Det var når jeg kom tilbake til blokka jeg mistet tråden heheehehhe. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1154 Del Skrevet 8. januar 2008 Believe me, hadde jeg i det hele tatt vært spisbar ville man nok spyttet meg fort ut igjen.. Ikke jeg Epletre, vinboks.. Morsom kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1155 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det stod en do i en hage!! Helt sant! Det va rikke så langt unna, bare et stykke "oppi der" *peke* Det var når jeg kom tilbake til blokka jeg mistet tråden heheehehhe. Natta! Natta! Ikke jeg Epletre, vinboks.. Morsom kombinasjon Heldigvis har jeg ikke noe epletrær her omkring, bare noen furutrær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1156 Del Skrevet 8. januar 2008 Men nå tusler jeg til sengs! Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1157 Del Skrevet 8. januar 2008 Furutrær funker sikkert det også Natta Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1158 Del Skrevet 8. januar 2008 Natta vennen. Håper du får sove godt i hele natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1159 Del Skrevet 9. januar 2008 Furutrær funker sikkert det også Natta Loevinna Natta vennen. Håper du får sove godt i hele natt. Takk for det jenter! Inatt lå jeg faktisk bare i maks 20 min før jeg sovnet, og har sovet som en stein hele natta! Er stuptrøtt idag.. lurer på når jeg skal hente meg inn igjen... Men øyeblikkelig jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1160 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har lyst til å bare krølle meg under dyna igjen og soooooveeee!!!! Nei.... *sparker seg selv ut døra*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå