Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1081 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg skjønner ikke helt hva du mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1082 Del Skrevet 6. januar 2008 Da er all julepynten sortert og pakket ned, og står klare til å bli bært ned i kjelleren. :juhu: Har bare adventstjerna mi igjen, og den går ned snart. Og det er masse søppel som skal bæres ut må nok få mannen her til å hjelpe meg litt Skal bare sløve litt her inne først, og så skal jeg gå over med ei vaskefille her. Jeg vasket mye før jul, men gurimalla så støvete det har blitt over jul! Så det trengst å vasket litt igjen, og skal bli godt å få "vasket bort" litt sykdom også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1083 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Og da har jeg tørket støv, og sett frem att noe av lysestakene og nipsa jeg plukket bort før jul.. Og noe av nipsene er blitt pakket i en egen eske som skal ryddes bort for en stund.. orker ikke ha så mye fremme som før.. Men jeg er bare så svak for lysestaker... men siden vi går i lysere tider i møte så... Om ikke så lenge har jeg vel en kjellerstue som jeg kan innrede også.. Så det som står igjen nå er - bære alle eskene ned i kjelleren (lurer på å gjøre det i morgen..) - bære ut søppel + papirsøppel (skal få med meg mannen her til å hjelpe meg etterpå..) - støvsuge og vaske gulvet (tar jeg i morgen evt. tirsdag..) - Ommøblere på sofaen igjen... Og nå skal jeg faktisk være så vulgær at jeg skryter av meg selv.. For jeg er virkelig stolt over alt jeg har fått gjort idag!! Nå står det bare middag og film/tv-titting på planen for resten av kvelden Endret 6. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1084 Del Skrevet 6. januar 2008 Og det beste av alt: jeg føler meg så pass frisk at det blir nok jobb igjen på meg i morgen! :juhu: Klart jeg er sliten etter sjauingen idag, men ikke slik dødsliten, bare god-sliten :-D Gleder meg til å komme meg ut igjen og se folk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1085 Del Skrevet 6. januar 2008 tror jeg rett og slett skal tusle til sengs nå.. kanskje det er håp om at jeg klarer å stå opp i morgen kl. 7.. Men må bare legge frem klær til i morgen og pakke veska mi først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. januar 2008 #1086 Del Skrevet 6. januar 2008 Det var nøyaktig det jeg tenkte også. Blir rart å dra på jobb i morgen. Har ikke vært der siden 21. september. God natt vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1087 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg overlevde dagen på jobb hehe.. Det var igrunnen ikke så gale, og godt å komme seg ut igjen. Er litt sliten, men føler meg så absolutt i bedre form enn på lenge. Nå må jeg snart begynne med middagen her! Blir kjøttkaker her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 7. januar 2008 *mett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. januar 2008 #1089 Del Skrevet 7. januar 2008 Oyda, her var det skjedd masse siden sist. Alt vel? *orker ikke lese gjennom alle sidene som er kommet, men gleder meg stort over at Loevinna er "tilbake"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1090 Del Skrevet 7. januar 2008 Så bra at du orket å gå på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1091 Del Skrevet 7. januar 2008 Oyda, her var det skjedd masse siden sist. Alt vel? *orker ikke lese gjennom alle sidene som er kommet, men gleder meg stort over at Loevinna er "tilbake"* her er alt vel! Hyggelig å se der her igjen Så bra at du orket å gå på jobb i dag jeg synes også det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1092 Del Skrevet 7. januar 2008 Sovnet visst litt på sofaen i sted etter middagen jeg.. Ble vel ca 1 - 1,5 time på øyet.. gjorde godt, var visst litt sliten idag likevel.. Jeg og samboeren såg en fristende dessert oppskrift på nrk her før jul, og handlet inn ingrediensene og skulle prøve oss på den her tidlig i forje uke (eller var det til nyttårsaften..? :klø: husker ikke..). Men siden vi har ligget syke så har vi ikke giddet laget den desserten, før idag. Nå står den i kjøleskapet og godgjører seg, så vi skal teste den ut i morgen etter middag :-D Det er en mango- og pasjonsfruktkrem. Og så hadde vi kjøpt litt vel mye mango, så nå sitter jeg og koser med med mango, kg og titter tv i øyenkroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. januar 2008 #1093 Del Skrevet 7. januar 2008 Var en annen her inne som hadde laget den og den var visst kjempegod. Gi oss tilbakemelding da. Har lyst til å lage den jeg også, men ikke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1094 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Var en annen her inne som hadde laget den og den var visst kjempegod. Gi oss tilbakemelding da. Har lyst til å lage den jeg også, men ikke i dag. Vi prøvesmakte selve mangokremen da, og den var overraskende frisk! Så vi gleder oss til i morgen for å smake hele greia. Jeg klarte bare å glemme en ting.. nemlig det laget med brødsmuler som skal være innimellom deromkring... og samboer sin løsning var å legge en haug på toppen så vi får se. Men skal komme med tilbakemelding Endret 7. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1095 Del Skrevet 7. januar 2008 Godt å være tilbake på jobb tenker jeg... Gleder meg til jeg skal begynne og. Spesielt siden det blir bare 1 dag i uka til å begynne med. Sambo har delt opp pappapermisjon i 1 dag i uka i mange uker. Må prøve den mangokremen vi og, hvis du sier at den er god.. Gleder meg til tilbakemelding når dere har smakt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1096 Del Skrevet 7. januar 2008 Godt å være tilbake på jobb tenker jeg... Gleder meg til jeg skal begynne og. Spesielt siden det blir bare 1 dag i uka til å begynne med. Sambo har delt opp pappapermisjon i 1 dag i uka i mange uker. Må prøve den mangokremen vi og, hvis du sier at den er god.. Gleder meg til tilbakemelding når dere har smakt på den. Blir jo sikkert herlig å bare jobbe 1 dag i uken også da. Både ved det å ha en fot innenfor litt hele tiden, og så det å faktisk få "baby-fri" en dag Men ikke vet jeg da egentlig, siden jeg ikke har noen baby enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, nå skal jeg tusle til seng. Ny dag i morgen med nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1098 Del Skrevet 7. januar 2008 Kommer det etterhvert?? Baby altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1099 Del Skrevet 7. januar 2008 Kommer det etterhvert?? Baby altså? Det håper jeg kommer en dag.. Men ikke på noen år enda. Jeg er ung og har god tid, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1100 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå