Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1021 Del Skrevet 3. januar 2008 Vil ikke ha :snø: Nå er julen ferdig og våren kan godt stikke innom når som helst for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1022 Del Skrevet 3. januar 2008 Du har forresten tilgang til en ny blogg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1023 Del Skrevet 3. januar 2008 Vil ikke ha :snø: Nå er julen ferdig og våren kan godt stikke innom når som helst for min del. I min jobb så foretrekker jeg heller snø enn regn og drittvær... Mye gøyere med snø Du har forresten tilgang til en ny blogg....... :juhu: så snilt av deg *iler inn for å titte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1024 Del Skrevet 3. januar 2008 What to do?!?! What to do?! Rydde eller sløve... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1025 Del Skrevet 3. januar 2008 What to do?!?! What to do?! Rydde eller sløve... :klø: Hvis du har veldig lyst til å rydde, så foreslår jeg stuen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror jeg heller skal begynne med min egen stue.. men altså.. denne nye pcen har visst et merkelig tendens til å berre "lime" seg fast i fanget på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1027 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror jeg heller skal begynne med min egen stue.. men altså.. denne nye pcen har visst et merkelig tendens til å berre "lime" seg fast i fanget på meg... Kanskje du er magnetisk? Tror du må komme hit for avmagnetisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1028 Del Skrevet 3. januar 2008 Du mener det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1029 Del Skrevet 3. januar 2008 Du mener det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1030 Del Skrevet 3. januar 2008 Javel.. får vel komme innom en tur med kosten min da ... Skal jeg ta med noen epler også i same slengen...? Uffa meg.. jeg har nok ikke hatt godt av å være isolert i nesten 2 uker bare med min samboer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1031 Del Skrevet 3. januar 2008 Javel.. får vel komme innom en tur med kosten min da ... Skal jeg ta med noen epler også i same slengen...? Uffa meg.. jeg har nok ikke hatt godt av å være isolert i nesten 2 uker bare med min samboer... Ehhhhhh, liker ikke epler jeg.... Spiser dessuten bare frukt jeg personlig har plukket... eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1032 Del Skrevet 3. januar 2008 Ehhhhhh, liker ikke epler jeg.... Spiser dessuten bare frukt jeg personlig har plukket... eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1033 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg har funnet ut at jeg har innebygd web cam på pcen min! :juhu: og det funker til og med Store barn, små gleder.. eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 3. januar 2008 Eller er det små barn, store gleder?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1035 Del Skrevet 3. januar 2008 Eller Loevinner - masse gleder. Tror jeg må skaffe meg et webcam jeg også. Trenger jo å se alle på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 3. januar 2008 Eller Loevinner - masse gleder. Tror jeg må skaffe meg et webcam jeg også. Trenger jo å se alle på msn. Du veit at man ikke trenger å ha cam selv for å se andre...? Men nå har min samboer beordret meg i seng, så da får jeg vel heller slå av pcen en liten stund... Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #1037 Del Skrevet 3. januar 2008 Du veit at man ikke trenger å ha cam selv for å se andre...? Men nå har min samboer beordret meg i seng, så da får jeg vel heller slå av pcen en liten stund... Snakkes Olalalalallla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 3. januar 2008 #1038 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nyttår Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 3. januar 2008 Olalalalallla Tenk hva du vil Men det gjorde godt med et par timer søvn iallefall Godt nyttår Loevinna! godt nytt år til deg også caskr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1040 Del Skrevet 4. januar 2008 Idag kjøpte min samboer PS3... Så gjett hva som kommer til å stå på planen for i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå