Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden sist.... :sjenert:

Stakars deg som er syk. Jeg har også vært sengeliggende i julehelga, men ble kurert av en penicillinkur...

Håper du gjør deg ferdig med årets sykdom tidlig, slik at resten av 2008 blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist.... :sjenert:

Stakars deg som er syk. Jeg har også vært sengeliggende i julehelga, men ble kurert av en penicillinkur...

Håper du gjør deg ferdig med årets sykdom tidlig, slik at resten av 2008 blir fantastisk!

Så heldig du er som fikk det kurert av en penicillinkur da.. Syns det verste er når kroppen bare må gå sin gang.. Da tar ting så ufattelig mye lenger tid.. men men.. får bare slappe av og håpe at jeg er frisk nok til å begynne å jobbe igjen på mandag. Savner de faste gode rutinene det innebærer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min kjøpte seg ny laptop før jul... og jeg fikk den koblet til nettet i julen. Hun vil også være datanerd tror jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min kjøpte seg ny laptop før jul... og jeg fikk den koblet til nettet i julen. Hun vil også være datanerd tror jeg. :fnise:

Jeg fikk min også en gang før jul.. men jeg har rett og slett ikke hatt energi til å prøve å få den tilkoblet.. men må si at det går utrolig tregt å få den tilkoblet når jeg sitter her inne på kg og diller... :sjenert: skjønner ikke helt hvorfor.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min også en gang før jul.. men jeg har rett og slett ikke hatt energi til å prøve å få den tilkoblet.. men må si at det går utrolig tregt å få den tilkoblet når jeg sitter her inne på kg og diller... :sjenert: skjønner ikke helt hvorfor.... :sukk:

Det var merkelig at det tar så lang tid... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen forslag til meg Skravla, for hvordan jeg skal få det til å gå fortere..? :sjenert:

Hvis du flytter deg fra den stasjonære pc'n og setter deg med den bærbare - så kan det hjelpe. Jeg lover ingenting altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo begge to rett fremfor meg.. går ikke fortere av den grunn skal jeg si deg....

Da må du slå av den stasjonære - den tar tydeligvis for mye kapasitet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så får jeg det ikke til!!!!!!!!! :sur:

Det var verre.

Jeg slet en del med å koble opp det trådløse nettverket, men plutselig gikk det greit. Mye av problemene kom av at jeg ikke kjenner vista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du slå av den stasjonære - den tar tydeligvis for mye kapasitet. :ler:

:sjenert: aner ikke hva du snakker om....

Det var verre.

Jeg slet en del med å koble opp det trådløse nettverket, men plutselig gikk det greit. Mye av problemene kom av at jeg ikke kjenner vista.

Jeg kjenner heller ikke til vista, og det er det jeg har på den nye pc'en.. Og jeg har ikke begynt å tenke på det trådløse nettverket enda, jeg har faktisk bare koblet nettverkskabelen rett inn.. men uansett så funker det ikke.. og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. har skrevet inn passord til nettverket, men det hjelper tydeligvis heller ikke... blææææ. :sur:

Jeg tålmodig? hvor la jeg den fremmedordboken nå igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: aner ikke hva du snakker om....

Jeg kjenner heller ikke til vista, og det er det jeg har på den nye pc'en.. Og jeg har ikke begynt å tenke på det trådløse nettverket enda, jeg har faktisk bare koblet nettverkskabelen rett inn.. men uansett så funker det ikke.. og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. har skrevet inn passord til nettverket, men det hjelper tydeligvis heller ikke... blææææ. :sur:

Jeg tålmodig? hvor la jeg den fremmedordboken nå igjen.....

Har dessverre ikke fremmedordbok jeg heller.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!!!!!!!! Nå sitter jeg i stua med min nye pc, og den er oppe å går på nettet!!! :juhu:

Det var min samboer som fikk meg på nettverket.. og grunnen til at jeg slet? Jo.. den enkle grunn at min samboer har da altså skiftet passord på nettverket uten å si ifra til meg! :sur: (der er jo også den muligheten at han har sagt ifra, men at jeg har glemt det.... :sjenert: )

Men det viktigeste er at det funker!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!!!!!!! Nå sitter jeg i stua med min nye pc, og den er oppe å går på nettet!!! :juhu:

Det var min samboer som fikk meg på nettverket.. og grunnen til at jeg slet? Jo.. den enkle grunn at min samboer har da altså skiftet passord på nettverket uten å si ifra til meg! :sur: (der er jo også den muligheten at han har sagt ifra, men at jeg har glemt det.... :sjenert: )

Men det viktigeste er at det funker!! :hoppe:

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: ....

Føler meg litt bedre idag, men fortsatt fryktelig slapp i kroppen. Burde vel prøvd å få gjort noe fornuftig her hjemme, for det ser virkelig bomba ut.. :sjenert:

Ute har det kommet et koselig lite hvitt teppe over landskapet.. Og hører rykter om at det skal komme enda mere i løpet av helgen. Synes det er koselig med snø jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...