Loevinna Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 18. oktober 2007 *baker oreokake til å ha med på jobben til fredagskos* Men tror jeg skal ha meg en liten pause ifra den oreokaka nå fremover.. begynner så smått å bli lei den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. oktober 2007 #922 Del Skrevet 18. oktober 2007 har ikke smakt oreokake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #923 Del Skrevet 18. oktober 2007 hold deg unna, så du ikke blir hekta du også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. oktober 2007 #924 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har aldri hørt om oreokake jeg, hva slags kake er det? Ønsker deg ei super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skal finne en link om den kaka senere, men nå har jeg ikke tid igrunnen.. Holder på å gjøre meg klar, for skal ut med en liten gjeng ifra jobben. Pizza og øl! Kjenner at nå har jeg virkelig lyst på en iskald øl Og så har jeg fått lønning! :juhu: Jeg hadde egentlig en fantastisk hodepine da jeg kom hjem fra jobb idag, men tok meg en paracet, så håper den slipper taket til jeg skal reise ut.. Og idag fikk jeg siste boken i fra Rimfrost serien i posten. Så nå er helgen reddet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 21. oktober 2007 #926 Del Skrevet 21. oktober 2007 Åh, oreokake!!! Hatt en fin helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #927 Del Skrevet 21. oktober 2007 :gråte: :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2007 #928 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du og litt fortvila? Hvorfor det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #929 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du og litt fortvila? Hvorfor det??? Ganske fortvila her i gården ja.. ikke i nærheten av dine "frustrasjoner", men.... Jeg tar da et forkurs i fysikk over nki.. Og jeg mangler absolutt disiplin til å sette meg ned å jobbe med faget.. Og når jeg endelig får sparka meg bak til å jobbe litt med det, så skjønner jeg ingenting i det hele tatt. I kveld er jeg veldig frustrert og vurderer sterkt å droppe hele greia... men da er jeg like langt i forhold til videre studie igrunnen.. Jeg mangler fysikken for å komme inn på ingeniørstudium, som er da det studiumet jeg har sett meg ut.. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom fysikken.. Er jo ikke ferdig med 1. kapittel en gang... :gråte: Og jeg har allerede fått flere brev fra nki om at de ser ikke å ha mottatt noen innsendinger av meg... Så den klemmen fra deg trengte jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #930 Del Skrevet 21. oktober 2007 Men nå tror jeg at jeg rett og slett skal gå å legge meg.. først er det tidligvakt i morgen, og så har jeg ny time hos naprapaten. Regner med at jeg kommer til å være stup trøtt i morgen, men den tid den sorg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 22. oktober 2007 #931 Del Skrevet 22. oktober 2007 :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #932 Del Skrevet 22. oktober 2007 Takk Joker'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #933 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Enda en neprapat time er overstått. Og jeg blir så fryktelig trøtt etter desse behandlingene. I ettermiddag sovnet jeg på sofaen, med en kattepus på magen min, og mi samober i armkroken. Og det til tross for at vi hadde arbeidsmann i kjelleren som driver og setter opp vegger! så man kan si det var litt banking og styr. Men jeg sovnet og var fullstendig borte. egentlig så kunne jeg tenkt meg å bare ha funnet sengen allerede, og det hadde ikke forundret meg om jeg hadde klart å sove helt til i morgen tidlig.. Endret 22. oktober 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. oktober 2007 #934 Del Skrevet 22. oktober 2007 mmmmmm oreo kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #935 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er lei oreo kake nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. oktober 2007 #936 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da kan du bare sende resten til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal huske på det til en annen gang, nå er dessverre fatet tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #938 Del Skrevet 22. oktober 2007 Joiner sin samboer på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. oktober 2007 #939 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vi skal tegne hender og føtter. Og jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #940 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vi skal tegne hender og føtter. Og jeg er gravid Er du det du, det har ikke jeg fått med meg Håper samlingen din gikk bra idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå