Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

*baker oreokake til å ha med på jobben til fredagskos* :) Men tror jeg skal ha meg en liten pause ifra den oreokaka nå fremover.. begynner så smått å bli lei den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal finne en link om den kaka senere, men nå har jeg ikke tid igrunnen.. :sjenert:

Holder på å gjøre meg klar, for skal ut med en liten gjeng ifra jobben. Pizza og øl! Kjenner at nå har jeg virkelig lyst på en iskald øl :tunge1: Og så har jeg fått lønning! :juhu: Jeg hadde egentlig en fantastisk hodepine da jeg kom hjem fra jobb idag, men tok meg en paracet, så håper den slipper taket til jeg skal reise ut.. :sukk:

Og idag fikk jeg siste boken i fra Rimfrost serien i posten. Så nå er helgen reddet! :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og litt fortvila? :tristbla:

Hvorfor det???

:klem:

Ganske fortvila her i gården ja.. ikke i nærheten av dine "frustrasjoner", men.... Jeg tar da et forkurs i fysikk over nki.. Og jeg mangler absolutt disiplin til å sette meg ned å jobbe med faget.. Og når jeg endelig får sparka meg bak til å jobbe litt med det, så skjønner jeg ingenting i det hele tatt. I kveld er jeg veldig frustrert og vurderer sterkt å droppe hele greia... :sjenert: men da er jeg like langt i forhold til videre studie igrunnen.. Jeg mangler fysikken for å komme inn på ingeniørstudium, som er da det studiumet jeg har sett meg ut.. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom fysikken.. Er jo ikke ferdig med 1. kapittel en gang... :gråte: Og jeg har allerede fått flere brev fra nki om at de ser ikke å ha mottatt noen innsendinger av meg... :sukk:

Så den klemmen fra deg trengte jeg nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå tror jeg at jeg rett og slett skal gå å legge meg.. først er det tidligvakt i morgen, og så har jeg ny time hos naprapaten. Regner med at jeg kommer til å være stup trøtt i morgen, men den tid den sorg...

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en neprapat time er overstått. Og jeg blir så fryktelig trøtt etter desse behandlingene. I ettermiddag sovnet jeg på sofaen, med en kattepus på magen min, og mi samober i armkroken. Og det til tross for at vi hadde arbeidsmann i kjelleren som driver og setter opp vegger! :overrasket: så man kan si det var litt banking og styr. Men jeg sovnet og var fullstendig borte. egentlig så kunne jeg tenkt meg å bare ha funnet sengen allerede, og det hadde ikke forundret meg om jeg hadde klart å sove helt til i morgen tidlig.. :sjenert:

:Gjesp:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vi skal tegne hender og føtter.

Og jeg er gravid ;)

:fnise:

Er du det du, det har ikke jeg fått med meg :fnise:

Håper samlingen din gikk bra idag :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...