Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"en sånn der" :fnise:

Håper du får god utbytte av slik behandling! jeg vet hvordan det er når hele kroppen verker, fy fader så slitsomt det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper iallefall jeg får mer hjelp hos en naprapat, enn den kiropraktoren som skulle strekke på alle fingrer og albuer for å stimulere lillehjernen min... :roll: :dåne:

Akkurat i dag har jeg smertestråling nedover begge bena, en liten låsning nederst i korsryggen som sliter ut hele ryggen min, og en låsning øverst i nakken som gir meg en fin knallhodepine... :sjenert:

*grugleder seg til onsdag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå tror jeg at jeg er nødt til å finne sofaen en stund.. ryggen og bena mine orker ikke sitte i kontorstolen lenger... :sjenert:

snakkes senere Svimle schnuppa mi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WIIIHIIII!!!!!!

Min kjære har kjøpt seg helt ny bil idag! (eller kan jeg kanskje si vi..? ;) ) :juhu: Og jeg fikk prøvekjøre den i kveld. Kjempe morsomt å få lov til å være den som runda dei første 100 km!! :hoppe:

Men det var veldig uvant å kjøre en så svær bil! Bare jeg byttet felt på motorveien så venta jeg bare på at jeg skulle flytte en av dei små personbilene som kjørte der... :sjenert: og om det er noen som lurer.. det er en Hundai (aner ikke hvordan man skriver det..) Santa Fe... :)

I kveld har vi en arbeidsmann i kjelleren! Nå har kjellerstua, soverommet og boden der nede blitt til 1 stort rom. Var veeeeldig snålt å komme ned og se det i kveld.. Men iallefall, de to veggene som er blitt revet ned, de skal jo bygges opp igjen, men i noe bedre kvalitet... Men akkurat nå er det jo bomba der nede med masse materiell som skal kastet.. Så jeg håper kattefrøkenene klarer å passe seg slik at de ikke klatrer alt for mye, og så får spiker i potene sine.. de er truendes til det meste de rampe jentene :tunge1: Men uansett! alt dette skjer i rasende tempo, så nå håper jeg det ikke er lenge igjen til alt er på plass så jeg kan få male alt sammen!! :hoppe: :hoppe:

Men nå skal jeg finne senga jeg. har vært en fryktelig lang dag idag, og dagen i morgen blir nok travel nok den også...

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da har jeg hatt min første time med naprapat. Jeg føler meg iallefall ikke verre. Og han har løst opp låsningen min øverst i nakken, og massert og trykket både her og der. Han fant, uten igrunnen noen anstrengende leting.. :sjenert: noen skikkelig ømme triggerpungter over hele meg... Og før jeg gikk derifra så smurte han nedre del av ryggen min med en krem.. syns han sa chillikrem.. :overrasket: men den skulle iallefall virke varmende slik at jeg slappet av i kroppen. Og varmende er den!! Det kan jeg skrive under på! Veldig deilig igrunnen... Har fått ny time på mandag, så blir spennende og se hva han skal gjøre med meg da. Idag var jeg inne i 45 minutter, men regner ikke å være inne så lenge neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært hos naprapat, og kunne gjerne tenkt meg det igjen. Men jeg får dekket fysioterapeut, og da går jeg som regel dit i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fysioterapeut kan dessverre ikke hjelpe meg.. har prøvd det før uten noe resultat. Så nå er jeg villig til å prøve noe nytt. :)

Men dyrt er det gitt! :sjokk: men kanskje trenger jeg ikke sååå mange behandlinger i slengen som da jeg gikk til kiropraktor.. dyrt det også.. jaja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått til flere forskjellige fysioterapeuter og synes det er stor forskjell. Nå skal jeg jo bo hjemme og jobbe ei stund, og da vil jeg tilbake til fysioterapeuten "min". Trenger å bli "knekt" opp nå og da, og syntes forrige fysion jeg gikk til var alt for forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stor forskjell på behandlere, så det er bare å lete rundt og finne den som man føler man får mest igjen for.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte betale 600kr for første gangen idag.. Og syns han sa at framover så tar han 550 kr. grunnen til at det er dyrt hos naprapat er at de ikke er et offentlig apparat (?) enda.. I Sverige er de blitt godkjent som behandlere, men det har de ikke blitt her i Norge enda.

Og tidligere betalte jeg 300 kr hos kiropraktoren.. Så det blir litt dyrere nå, men kanskje jeg tjener på det ved å ikke trenge så mange timene nå som før... *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...