Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å få ferdig kjellerstua som ser ut som ei slagmark... Så får man ta pc'ene etterhvert en annen gang.... :sjenert:

Men maser jeg for mye så får jeg bare beskjed om at da får jeg tjene mer penger selv.... Så man må finne balansegangen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå lurer jeg sterkt på å finne senga jeg... Veeldig hyggelig å pjatte litt med deg igjen Joker'n ;):klemmer:

*tusler i seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n
For å få ferdig kjellerstua som ser ut som ei slagmark... Så får man ta pc'ene etterhvert en annen gang.... :sjenert:

Men maser jeg for mye så får jeg bare beskjed om at da får jeg tjene mer penger selv.... Så man må finne balansegangen ja ;)

Skjønner det ;)

Men nå lurer jeg sterkt på å finne senga jeg... Veeldig hyggelig å pjatte litt med deg igjen Joker'n ;):klemmer:

*tusler i seng*

Natta! Takk for selskap i kveld ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*strekker på seg*

Deilig å våkne før kl 12 på en lørdag gitt ;)

Skal snart løpe igjennom dusjen, kle meg i skikkelig koseklær... Lage meg frukost og bare ha en koselørdag :-D Lenge siden jeg har hatt det føler meg.. ting har gått i ett, og omtrent hver dag har jeg sovnt på sofaen en stund.. I dag føler jeg meg faktisk bittelitt utkvilt :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en deilig lørdag. Slappet bare av, og så koset vi oss med biffsnadder til middag mens vi så "SKal vi danse" :) mmmm..

Sovet lenge idag, og min samboer sover enda.. Skal snart finne meg en :kaffe: og litt frokost nå. Må prøve å få gått meg en tur idag.. Ryggen min skriker etter en gåtur iallefall... :sjenert:

I skrivende stund sitter den ene pusen min i vasken på do, og drikker av springen... Søte jentene våre her :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det gåtur på meg og samboeren min. En liten times gåtur med resultat på ca 5 km.. det er iallefall bedre enn ingenting :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. :sukk: Noen kvelder/dager går det opp for meg hvor ensom jeg egentlig føler meg.. Og dette var kveldens hjertesukk fra meg, uten å utdype dette mer.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :sukk: Noen kvelder/dager går det opp for meg hvor ensom jeg egentlig føler meg.. Og dette var kveldens hjertesukk fra meg, uten å utdype dette mer.... :sjenert:

:klemmer: Kjenner igjen den følelsen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Svimle! Hyggelig at du er innom og :humpe: på meg, men jeg må innrømme at nå er jeg sliten... :sjenert: har akkurat kommet inn døra.. Først vært på jobb, så gjort et par små ærend sammen med min kjære, og så en avtale kl 18.. så altså.. først nå jeg har komt meg hjem... :Gjesp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og egentlig så har jeg ingen bra dag.. :tristbla: Har smerter i hele kroppen av det forbanna bekkenet mitt :sur: Men onsdag skal jeg til naprapat og se om han kan hjelpe meg... Blir spennende.. har aldri vært til "en sånn der" før jeg... :sjenert:

Men akkurat nå er jeg litt sånn her :sinna::trist::rope: :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...