Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hjelper det å dunke seg på venstre side av hode. Så få r du likevekt :lol: Fra spøk til revolver, det ligger et punkt i muskelen mellom tommelen og pekefingeren som du kan massere. Du vil etter litt trening kjenne at det er ømt der når du har hodepine. Har du vondt i høyre side av hodet, så skal du massere på den venstre hånda.

Det funker :jepp:

Javel... :klø: vel... vi lar ingenting være uprøvd... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt meg en laaaaang og skikkelig varm dusj... gjorde virkelig godt... *kle masse på seg med en gang så hun ikke fryser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og hilser på! Håper du har det fint!

:hallo: Jeg har det bare bra jeg. er bare litt småpjusk i kroppen, men har spist godt med hvitløk i dag, så håper det hjelper.. :sjenert: viss ikke så får jeg kanskje være litt fred på jobben i morgen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløk er bra for kroppen ja, pleier selv å trykke nedpå med det når jeg er syk og det har som regel veeldig god effekt :jepp:

God bedring da :klemmer: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitløk er bra for kroppen ja, pleier selv å trykke nedpå med det når jeg er syk og det har som regel veeldig god effekt :jepp:

God bedring da :klemmer: :kaffe:

Jeg har følt meg litt bedre idag da! så om det var de 9 timane med søvn som hjalp.... eller hvitløken... eller begge deler.. det får vi aldri vite ;) Men jeg skal prøve å legge meg litt tidlig i kveld også tror jeg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg bakt stoooore muffinser med smil-sjokoladebiter i :sikle:

Jeg legger nok noen i fryseren tenker jeg.. men må jo smake et par stykker ;) Regner med min samboer blir glad for å få muffins når han kommer hjem fra fotballtreninga. :)

I kveld har jeg sittet å sett på det programmet om jordmødrer på nrk. Og hva skal jeg si... vet ikke helt hva jeg hadde innbilt meg.. men de nyfødte ungane var jo steikje gråblå!!! :sjokk: Og så DEN behandlingen de barna fikk da.. holdt de omtrent bare i bena og det var iallefall ikke snakk om å støtte hodet under fødselen nei.... Skjønner at jeg vet aaaaalt for lite om nyfødte barn ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! :skravle: :skravle: :skravle:

Hva hadde vel KG vært uten Loevinna!? :kose:

:fnise: det samme seier jeg om Svimlemor også ;)

Takk for muffins forresten ;)

:-D

Åh, de muffinsene hørtes jo bare herlige ut, send gjerne over noen :fnise:

*pakker og sender i posten til linky* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fikk muffinsene i posten i dag, de smakte herlig :fnise:

God helg :klemmer:

:klemmer:

5000 innlegg skal du være stolt over!

Ønsker deg god helg!

Takk skal du ha! God helg til deg også :klem:

Grattis med 5000 innlegg :5::smilyblomst::sengekos: :blåse:

Takker og bukker! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...