Gjest CatClaw Skrevet 4. oktober 2007 #821 Del Skrevet 4. oktober 2007 hei! Innom for å gi deg en liten bare, før jeg fortsetter med middagen. Har dessverre ikke fått fulgt med så mye inne her i det siste, men skal nok gjøre det en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #822 Del Skrevet 4. oktober 2007 :sengekos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #823 Del Skrevet 4. oktober 2007 hei! Innom for å gi deg en liten bare, før jeg fortsetter med middagen. Har dessverre ikke fått fulgt med så mye inne her i det siste, men skal nok gjøre det en dag. føler selv at jeg er fryktelig lite i andres dagbøker om dagen... men vi får begge to komme sterkere tilbake :sengekos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. oktober 2007 #824 Del Skrevet 4. oktober 2007 Her var det kos ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 4. oktober 2007 #825 Del Skrevet 4. oktober 2007 føler selv at jeg er fryktelig lite i andres dagbøker om dagen... men vi får begge to komme sterkere tilbake Ja, vi får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #826 Del Skrevet 4. oktober 2007 Her var det kos ja Du følte for å slenge deg med ja Men jo flere jo bedre Ja, vi får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #827 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Da er jeg ferdig dusja, og skal bare kle meg og fikse meg litt. Så blir jeg hentet kl 18.30, og skal på middag hos en venninne. Håper det blir koselig! Men nå begynner jeg å , så jeg får vel komme igang med å kle meg før jeg blir ... For det passer det absolutt ikke at jeg blir nå! Endret 5. oktober 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #828 Del Skrevet 5. oktober 2007 *pakke pakke pakke*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #829 Del Skrevet 5. oktober 2007 DA skal jeg finne senga gitt. I morgen skal jeg til Hamar og på overnatting på hotell sammen med søsteren min. Orker ikke skrive så masse om hva som skjer nå, men får heller ta det på søndag når jeg kommer hjem igjen. Men siden jeg må opp kl. 8 i morgen, så jeg kommer meg på veien til kl. 9... så må jeg bare legge meg nå. Jeg føler meg igrunnen litt febersyk, og begynner å bli dedd i desa og vondt i halsen... men det passer meg absolutt ikke å bli syk nå!! *prøver å overbevise seg selv om at hun ikke er syyyk!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #830 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hadde ikke hatt noe imot ¨å kunne fått sove litt lenger nei... Men nå har jeg kokt meg kaffe, og spist en minimal frokost. Så det blir nok ikke lenge til jeg tusler ut døra nei. Har bare et par småtterier jeg må gjøre først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2007 #831 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kos deg på Hamar. Ha det kjempegøy. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #832 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Kos deg på Hamar. Ha det kjempegøy. :juhu: Jeg har koset meg hjempe masse!!!!! Det har vært tett program hele tiden, litt slitsomt, men mest gøy. På kvelden ble det mini-konsert med Kurt Nilsen. Han spelte i 30-40 minutter. Og så var vi en liten gjeng på ca 15 som fikk komme bak scena og treffe han etterpå :-D Morro! tilbakepå Endret 7. oktober 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #833 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjeder meg veldig i kveld jeg... min samboer er bortreist i natt, og det er plutselig så stille og tomt i leiligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. oktober 2007 #834 Del Skrevet 8. oktober 2007 *benytte sjansen mens din sin er borte, og krøller meg under dyna di* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #835 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. oktober 2007 #836 Del Skrevet 8. oktober 2007 Oj, selveste Kurt Nilsen på nært hold? Hørtes ut som en morsom helg på Hamar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. oktober 2007 #837 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har koset meg hjempe masse!!!!! Det har vært tett program hele tiden, litt slitsomt, men mest gøy. På kvelden ble det mini-konsert med Kurt Nilsen. Han spelte i 30-40 minutter. Og så var vi en liten gjeng på ca 15 som fikk komme bak scena og treffe han etterpå :-D Morro! tilbakepå Jeg er SÅ MISUNNELIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #838 Del Skrevet 8. oktober 2007 Oj, selveste Kurt Nilsen på nært hold? Hørtes ut som en morsom helg på Hamar! Koset meg skikkelig! :-D Jeg er SÅ MISUNNELIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #839 Del Skrevet 8. oktober 2007 Føler meg litt småpjusk i dag.. Og har en fabelaktig hodepine som sitter over høyre øye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. oktober 2007 #840 Del Skrevet 8. oktober 2007 Føler meg litt småpjusk i dag.. Og har en fabelaktig hodepine som sitter over høyre øye... Da hjelper det å dunke seg på venstre side av hode. Så få r du likevekt Fra spøk til revolver, det ligger et punkt i muskelen mellom tommelen og pekefingeren som du kan massere. Du vil etter litt trening kjenne at det er ømt der når du har hodepine. Har du vondt i høyre side av hodet, så skal du massere på den venstre hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå