Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og legger igjen spor :)

Det ble en tidlig kveld på deg i går altså? :fnise:

Ha en fin dag da :klemmer:

Det ble en tidlig kveld ja, men det gjorde godt :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN sier jeg bare!! Noen har bare mer flaks enn andre... Og akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal :juhu: eller :gråte: ... Men mer vil jeg ikke legge ut her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt nyskjerrig nå ja :sjenert:

Sorry... men vil ikke legge ut mer her på nett.. men måtte bare ha en plass å avreagere på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det snart sjokoladecookies i ovnen her... :sikle:

Jentungen som har bakekick, eller skal man si spisekick :tunge1:

Men jeg sier da ikke neitakk til en kjeks eller to... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!

Håper det går bra med deg - etter det jeg har lest her har du hatt det litt vanskelig i det siste. Sender deg en :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut!

Håper det går bra med deg - etter det jeg har lest her har du hatt det litt vanskelig i det siste. Sender deg en :klem: .

Det går jo igrunnen bra med meg da :) men det er det kanskje ikke så enkelt å forstå ut ifra mine kryptiske innlegg :fnise:

Men den ene tingen som jeg har slitt med, den har løst seg - det var en tøff avgjørelse jeg måtte ta, men det ordnet seg til slutt :)

Og idag fikk jeg bare en nyhet, igrunnen en helt super nyhet, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal reagere på... :sjenert: men den handler ikke så mye om meg egnetlig.. så jeg er ikke gravid om noen skulle innbille seg det... :lol:

Men uansett, klemmer tar jeg alltid i mot med åpne armer! :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg til og med klart å gjøre et par skoleoppgaver... ikke mange, men et par er vel bedre enn ingenting... :sjenert:

*tusle i seng* :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg til og med klart å gjøre et par skoleoppgaver... ikke mange, men et par er vel bedre enn ingenting... :sjenert:

*tusle i seng* :sove:

Et par et definitivt mye bedre enn ingenting! :jepp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaah! Merker at det er litt høstferie-tendenser i barnehagen ja. Veldig få barn idag, så jeg tok like godt å avspaserte 1,5 time, og gikk kl. 13.30. Så fikk jeg gjort unna noen ærend, før jeg kunne slenge meg i sofaen og slappe av :) Herlig!

Helgen er fullstappet med planer for min del, så jeg kommer nok til å være lite her inne de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...