Gjest Svimle Skrevet 1. oktober 2007 #801 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #802 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kanskje man berre skulle ha funnet senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. oktober 2007 #803 Del Skrevet 2. oktober 2007 Innom og legger igjen spor Det ble en tidlig kveld på deg i går altså? Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 2. oktober 2007 Innom og legger igjen spor Det ble en tidlig kveld på deg i går altså? Ha en fin dag da Det ble en tidlig kveld ja, men det gjorde godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #805 Del Skrevet 2. oktober 2007 FY FAEN sier jeg bare!! Noen har bare mer flaks enn andre... Og akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal :juhu: eller :gråte: ... Men mer vil jeg ikke legge ut her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. oktober 2007 #806 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ble litt nyskjerrig nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #807 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ble litt nyskjerrig nå ja Sorry... men vil ikke legge ut mer her på nett.. men måtte bare ha en plass å avreagere på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #808 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå står det snart sjokoladecookies i ovnen her... Jentungen som har bakekick, eller skal man si spisekick Men jeg sier da ikke neitakk til en kjeks eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 2. oktober 2007 #809 Del Skrevet 2. oktober 2007 Høres deilig ut! Håper det går bra med deg - etter det jeg har lest her har du hatt det litt vanskelig i det siste. Sender deg en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #810 Del Skrevet 2. oktober 2007 Høres deilig ut! Håper det går bra med deg - etter det jeg har lest her har du hatt det litt vanskelig i det siste. Sender deg en . Det går jo igrunnen bra med meg da men det er det kanskje ikke så enkelt å forstå ut ifra mine kryptiske innlegg Men den ene tingen som jeg har slitt med, den har løst seg - det var en tøff avgjørelse jeg måtte ta, men det ordnet seg til slutt Og idag fikk jeg bare en nyhet, igrunnen en helt super nyhet, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal reagere på... men den handler ikke så mye om meg egnetlig.. så jeg er ikke gravid om noen skulle innbille seg det... Men uansett, klemmer tar jeg alltid i mot med åpne armer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. oktober 2007 #811 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forstår deg veeldig godt Loevinna om at du ikke vil legge ut mer her. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #812 Del Skrevet 2. oktober 2007 Forstår deg veeldig godt Loevinna om at du ikke vil legge ut mer her. Ha en fin kveld Takk for det linky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. oktober 2007 #813 Del Skrevet 2. oktober 2007 * litt på snæxi Loevinna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #814 Del Skrevet 2. oktober 2007 * litt på snæxi Loevinna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #815 Del Skrevet 2. oktober 2007 Idag har jeg til og med klart å gjøre et par skoleoppgaver... ikke mange, men et par er vel bedre enn ingenting... *tusle i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 3. oktober 2007 #816 Del Skrevet 3. oktober 2007 Idag har jeg til og med klart å gjøre et par skoleoppgaver... ikke mange, men et par er vel bedre enn ingenting... *tusle i seng* Et par et definitivt mye bedre enn ingenting! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #817 Del Skrevet 3. oktober 2007 Et par et definitivt mye bedre enn ingenting! Ha en fin dag! Takker og bukker for det Svimle-schnuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. oktober 2007 #818 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ville bare gi beskjed om at jeg har fått meg ny dagbok, kom gjerne på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #819 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ville bare gi beskjed om at jeg har fått meg ny dagbok, kom gjerne på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #820 Del Skrevet 4. oktober 2007 Aaaaah! Merker at det er litt høstferie-tendenser i barnehagen ja. Veldig få barn idag, så jeg tok like godt å avspaserte 1,5 time, og gikk kl. 13.30. Så fikk jeg gjort unna noen ærend, før jeg kunne slenge meg i sofaen og slappe av Herlig! Helgen er fullstappet med planer for min del, så jeg kommer nok til å være lite her inne de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå