Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Innom og sier hei! Og er vel ikke for tidlig å si god helg heller?

:hallo: må gjerne si god helg allerede idag, for jeg har igrunnen en slags fredagsfølelse.. :sjenert: for en nedtur det blir i morgen når jeg må opp kl 6.30 :overrasket::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooops! Så jeg har sovet i natt... :sjenert:

Jeg tror jeg sovnet på sofaen under tvsporten i 21.30 tiden i går kveld... og våknet igjen i 1 tiden, nok til å komme meg ned i senga.. og så stod jeg opp igjen nå kl 13... Det blir over 15 timer det!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du var sikkert sliten stakkar :klemmer:

:jepp: tror nok det ja... :sjenert: men nå føler jeg meg kvikk :)

Vi skal bare slappe av i kveld med litt vin og hjemmelaget pizza. Jentungen og min kjære skal se fotballkamp, og jeg vil se "Skal vi danse". Er veldig glad for at vi har to tv'er her i huset :tunge1:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til forandring fra i går, så er jeg da allerede oppe og ferdig dusjet :) Egentlig herlig å våkne relativt tidlig, og føle at man får noe ut av dagen. Og senere idag er vi invitert på middag også :)

Men nå er det kaffe og frukost! :hoppe:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå har jeg rukket å drikke kaffe, spist frukost (stekte poteter med løk, pølser, egg og bacon... :sjenert: ) og sett slutten av Ringenes Herre ;)

Har ikke så store planer for dagen egentlig.. skal slappe av noen timer nå før vi skal på middag hos søsteren til min samboer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom og :klemmer: litt på deg. ;)

Bra med deg..?

*spise frokost*

Så hyggelig da! :)

Her går alt bare bra, takk som spørr! Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt sigen, så jeg får vel flytte meg fra pc'en og gjøre noe så jeg våkner litt.

Kos deg med frokosten du! :klemmer:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. i følge min msn så har jeg 1 ventende forespørsel.. men når jeg klikker på linken så får jeg bare opp "The page cannot be displayed.The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. "...

Men jeg blir bare :sur: jeg.. for jeg vet da ikke hva slags forespørsel det er snakk om, og heller ikke aner jeg hva jeg skal gjøre med det! Og nå ligger den setningen der bare og gliser meg midt opp i trynet! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puster ut* måtte bare få ut litt frustrasjon... har en skikkelig killing hodepine som ligger rett over øynene mine. Og det virker ikke som om den har tenkt å slippe taket. Min samboer lurte på om det var rødvinen fra igår jeg har reagert på, men det kan jeg ikke forstå. For det første har jeg drukket den rødvinen maaange ganger, og for det andre har jeg aldri fått skallebank av rødvin før. Og det ble bare 1 glass i går, så ikke er jeg tung i hodet eller dårlig idag. Har bare den irriterendes hodepinen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. i følge min msn så har jeg 1 ventende forespørsel.. men når jeg klikker på linken så får jeg bare opp "The page cannot be displayed.The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. "...

Men jeg blir bare :sur: jeg.. for jeg vet da ikke hva slags forespørsel det er snakk om, og heller ikke aner jeg hva jeg skal gjøre med det! Og nå ligger den setningen der bare og gliser meg midt opp i trynet! :frustrert:

Det har jeg også!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...