Loevinna Skrevet 24. september 2007 Forfatter #741 Del Skrevet 24. september 2007 Takk for positive tanker!! Endelig er denne dagen over! Vi får prates på msn snart Joker'n. Jeg vil nemlig ikke skrive for mye her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #742 Del Skrevet 24. september 2007 Takk for positive tanker!! Endelig er denne dagen over! Vi får prates på msn snart Joker'n. Jeg vil nemlig ikke skrive for mye her... Så bra at dagen er over og at du er her igjen. Håper det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 24. september 2007 #743 Del Skrevet 24. september 2007 Takk for positive tanker!! Endelig er denne dagen over! Vi får prates på msn snart Joker'n. Jeg vil nemlig ikke skrive for mye her... Så godt at den er over Jeg sitter på msn og venter til jeg får besøk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. september 2007 Forfatter #744 Del Skrevet 24. september 2007 Så godt at den er over Jeg sitter på msn og venter til jeg får besøk jeg.. Får du besøk? så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. september 2007 #745 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. september 2007 Forfatter #746 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) på svimleschnuppa mi! Endret 24. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. september 2007 Forfatter #747 Del Skrevet 24. september 2007 Så innmari trøtt jeg er! Denne "tenkehelgen" har virkelig tatt mye av energien min, mer enn jeg hadde trodd.. Så er helt skutt jeg.. nesten så jeg vurderer senga allerede nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. september 2007 Forfatter #748 Del Skrevet 25. september 2007 *kjeder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. september 2007 Forfatter #749 Del Skrevet 25. september 2007 Nei, nås kal jeg bare brette sammen litt tøy, og så skal jeg rett og slett finne senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #750 Del Skrevet 26. september 2007 Så utrolig som det enn høres ut, så har jeg faktisk shoppa litt idag.... Og jeg hater igrunnen å shoppe for det ender som regel opp med å gå derifra uten noe som helst. Ja, jeg er kresen... Men nå fant jeg så mange fine tunikaer på kappahl, at jeg bare måtte ha meg et par stykker. og 350 kr for 2 stk var igrunnen ikke så ille... Kunne gjerne kjøpt flere, men hadde liten tid + at lommeboka mi egentlig sier stopp... Ja, og så endte det med at jeg kjøpte noen stempler på panduro som var på salg... Jeg skal ut i morgen kveld, og i middagselskap på søndag, men nå har jeg iallefall noe å ha på meg!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. september 2007 #751 Del Skrevet 26. september 2007 Ut på en TORSDAG?!? Fydda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #752 Del Skrevet 26. september 2007 Ut på en TORSDAG?!? Fydda! Ja, vi skal ha en avsluttningsfest for 3-4 stk som skal slutte på jobben... Men det blir nok ikke noe drikking på meg i morgen nei.. Senvakt og er ferdig kl 17, så hjem og styre, og så begynner "festen" kl. 19, og så opp og på tidligvakt på fredag kl. 7.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #753 Del Skrevet 26. september 2007 Nå har jeg bestilt noen dvd'er på nett. Noen blir nok julegaver, og så har jeg vært så innmari barnslig å bestillt Bamse-dvd pakke til meg selv Jeg så mye på det da jeg var liten, og leste bladene.. så fikk lyst til å se det igjen og mimre Hvem vet, kanskje jeg en dag får noen barn jeg kan vise filmene til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. september 2007 #754 Del Skrevet 26. september 2007 Haha, det rasler i eggstokkene dine! Jeg har aldri likt Bamse noe særlig. Og Bamse er vel omtrent det eneste vi IKKE har snakket om, så det var jo nesten litt gøy å finne ut at vi var litt forskjellige når det gjelder Barne-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #755 Del Skrevet 26. september 2007 Haha, det rasler i eggstokkene dine! Jeg har aldri likt Bamse noe særlig. Og Bamse er vel omtrent det eneste vi IKKE har snakket om, så det var jo nesten litt gøy å finne ut at vi var litt forskjellige når det gjelder Barne-tv Du hører raslingen helt over fjellet og til deg ja? Nei, jeg har god tid jeg. Men jeg har en del gode minner fra barndommen så jeg er redd for å glemme.... Så jeg "griper" liksom tak i de minnene jeg kan... Ellers skulle jeg gjerne likt å sett portveien 2 igjen også.. Har hørt noen rykter om at nrk3 skal begynne å sende det igjen, så jeg krysser det som er å krysse for at de gjør det en gang Og forresten så syntes jeg "redda Joppe" var utrolig skummelt!!! *mimrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. september 2007 #756 Del Skrevet 26. september 2007 Du hører raslingen helt over fjellet og til deg ja? Nei, jeg har god tid jeg. Men jeg har en del gode minner fra barndommen så jeg er redd for å glemme.... Så jeg "griper" liksom tak i de minnene jeg kan... Ellers skulle jeg gjerne likt å sett portveien 2 igjen også.. Har hørt noen rykter om at nrk3 skal begynne å sende det igjen, så jeg krysser det som er å krysse for at de gjør det en gang Og forresten så syntes jeg "redda Joppe" var utrolig skummelt!!! *mimrer* Søk på Portveien på youtube! :-D Redda Joppe ja, ulidelig spennende, men jeg husker jeg syntes gutten var så utrolig og vanvittig teit som la igjen Joppe på de mest teite plassene! Dustegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #757 Del Skrevet 26. september 2007 Du kan ikke tipse meg om youtube kan du vel skjønne!!!! *mimre* Portveien to... GULLARS!! Kalle Klovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. september 2007 #758 Del Skrevet 26. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. september 2007 #759 Del Skrevet 26. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. september 2007 Forfatter #760 Del Skrevet 26. september 2007 skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå