FrizzleSizzle Skrevet 19. september 2007 #701 Del Skrevet 19. september 2007 Synes du ga masse av deg selv ved å svare i min bok, Loevinna! Takk for hilsen! Island høres spennende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 19. september 2007 God morgen! Så spennendes med Islands tur da Vi skal der neste år i bryllup kanskje. Ha en fin dag Har lenge drømt om å reise til Island, så håper vi får det til! Dagen min ble akkurat slik jeg hadde regnet med... så nå skal jeg finne meg noe middag og hvile meg litt på sofaen. Må klare å sparke meg bak så jeg får lest litt fag i kveld... Synes du ga masse av deg selv ved å svare i min bok, Loevinna! Takk for hilsen! Island høres spennende ut... Jeg skrev jo bare hva jeg tenkte jeg... Men koselig å høre at du syntes det var kloke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2007 Forfatter #703 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Da har jeg tatt enda et bittelite steg med arbeidet i kjellerstua. Så nå håper jeg å få grunna veggen på fredag (tviler jeg rekker det i morgen, for jeg må på et personalmøte... men hvem vet ). Og så kan jeg kanskje få til å legge tapet på lørdag... og da blir det malings neste uke, om jeg ikke begynner allerede på søndag Fyttirakkaren hvor jeg gledere meg til den kjellerstua er fiks ferdig!! Endret 19. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 19. september 2007 Da har jeg vært flink og lest litt fysikk Men nå skal jeg rett og slett finne senga.. har tidligvakt i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. september 2007 Forfatter #705 Del Skrevet 20. september 2007 <-- slik føler jeg meg nå etter 3 timer med personalmøte, og har akkurat kommet inn døra... Vurderer å finne senga med en gang jeg... Jeg er så utrolig sliten i hodet etter en del vanskelige tanker som har kretset der oppe i det siste... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. september 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 21. september 2007 Bare idag og så er det helg!!!! Kanskje jeg kan få til å puste litt i helgen også.... For tiden føles det nesten ut som om jeg bare holder pusten... *sliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 22. september 2007 #707 Del Skrevet 22. september 2007 øh.. langt nede på side 2 kan du IKKE være! *feste fallskjerm på deg, hekte fast i bilen og kjøre avgårde i hundreoghælvete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2007 Forfatter #708 Del Skrevet 22. september 2007 Kjør gjerne litt fortere, før føttene mine blir alt for oppskrapte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 22. september 2007 #709 Del Skrevet 22. september 2007 Loevinna miiiii, du er så goooood, du er så fiiiiin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2007 Forfatter #710 Del Skrevet 22. september 2007 Loevinna miiiii, du er så goooood, du er så fiiiiin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 22. september 2007 #711 Del Skrevet 22. september 2007 *trå fortere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2007 Forfatter #712 Del Skrevet 22. september 2007 *trå fortere* og kombinasjonen med bil og trå.. det er en tråbil du bruker altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 22. september 2007 #713 Del Skrevet 22. september 2007 ...Bare bort til det fiolilla heplikopteret mitt med gusjegrønne flekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2007 Forfatter #714 Del Skrevet 22. september 2007 ...Bare bort til det fiolilla heplikopteret mitt med gusjegrønne flekker... Vær glad det ikke er røde prikker... for da kunne det ha vært vannkopper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 22. september 2007 #715 Del Skrevet 22. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2007 Forfatter #716 Del Skrevet 22. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. september 2007 Forfatter #717 Del Skrevet 23. september 2007 Her er det helt stille.. alle sover unntatt meg. Skulle gjerne ha sovet litt lenger selv, men.. Det er hull i vannsenga vår!! Og det er på min side av senga.. Ikke noe gøy å sove under våt dyne... Det er heldigvis ikke ofte det skjer at det blir hull, og det er jo fort gjort å lappe. Men gurimalla så irriterendes når det først skjer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 23. september 2007 #718 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er jeg våken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. september 2007 Forfatter #719 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er jeg våken.. Og jeg er fortsatt våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 23. september 2007 #720 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg må sove i en halvtimes tid jeg.. Eller i allefall legge meg nedpå litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå