Loevinna Skrevet 14. september 2007 Forfatter #681 Del Skrevet 14. september 2007 Trur jeg skal stikke og finne senga nå.. vi skal ha planleggingsdag i morgen fra kl 9 til 16... skal jobbe inn 2. januar faktisk.. kjedelig å bruke en lørdag til det, men blir deilig å få fri over nyttår *tusle i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. september 2007 Forfatter #682 Del Skrevet 14. september 2007 God helg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 15. september 2007 #683 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg må bare få sagt at jeg har lært den middagen av pappaen min Jeg husker jeg leste det en gang tidligere ja, noen ganger kan de glimte til de mannfolka også Jeg jobber også i dag, er kjipt å jobbe i helga altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2007 Forfatter #684 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg husker jeg leste det en gang tidligere ja, noen ganger kan de glimte til de mannfolka også Jeg jobber også i dag, er kjipt å jobbe i helga altså. Jeg har vært veldig heldig på den fronten da.. min far er utdannet kokk.. Og min samboer er den i huset som er flinkest på å lage middag, mens jeg liker helst å bake og lage deserter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 15. september 2007 Litt lettere sliten i hodet idag ja.. Vært på planleggingsdag fra 9 til 16, med team-building som tema. Har hatt en flott dag, men man blir sliten i hodet av slikt.. Nå må jeg få gjort noe husarbeid.. for setter jeg med ned nå og blir sittende... ja da er det mye verre å komme i gang igjen.. men så var det meg og de listene da... jeg må - tømme kattedoen - henge opp en klesvask (benytte meg av vinden ute ) - sette på en ny klesvask - rydde ut av oppvaskmaskinen - rydde kjøkkenet - rydde stua - rydde gangen og soverommet - brette sammen kle - støvsuge kjøkken og stue - vaske gulvene på kjøkkenet og stua - støvsuge soverom og vaske gulvet - støvsuge gang og vaske gulvet - vaske over badet og do det der ble plutselig en forferdelig lang liste! Men håper at min samboer kan gi meg en hjelpende hånd når han kommer hjem igjen om en liten stund... Men da er det bare å brette opp ermene og sette i gang! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2007 Forfatter #686 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) - tømme kattedoen - henge opp en klesvask (benytte meg av vinden ute ) - sette på en ny klesvask - rydde ut av oppvaskmaskinen - rydde kjøkkenet - rydde stua - rydde gangen og soverommet - brette sammen kle - støvsuge kjøkken og stue - vaske gulvene på kjøkkenet og stua - støvsuge soverom og vaske gulvet - støvsuge gang og vaske gulvet - vaske over badet og do Med god hjelp av samboer så har vi fått unnagjort mye :-D Nå måtte jeg bare ha en bitteliten pause, mens samboer støvsuger gang og soverom Endret 15. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2007 Forfatter #687 Del Skrevet 15. september 2007 Sånn! Da har vi bare igjen å - brette sammen kle - vaske over badet og do Men det tar vi i morgen. Nå skal vi ta kvelden med god samvittighet! Så i kveld skal vi kose oss i sofakroken med pizza, og kanskje en flaske rødvin og så litt potetgull og sjokolade... Lurer på om man er heldig med at det er noe å se på tv i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 16. september 2007 #688 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Effektive dere er da Skulle gjort litt i huset i dag jeg, men er liksom så vanskelig å komme i gang. Ha en fin søndag Endret 16. september 2007 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2007 Forfatter #689 Del Skrevet 16. september 2007 Heisann linky! Idag har vi ikke vært såå effektive.. Vi har slappet av i sofaen og sett film, og så har vi gått oss en liten tur.. Nå putrer middagen på ovnen og vi slapper bare av. Idag blir det skikkelig hjemmelaget grønsaksuppe :-D Det passer med sånn suppe idag det er skikkelig høstvær ute.. Tåka ligger langt nedover fjellene, det har regnet før idag, og det er egentlig litt kaldt ute.. *koser seg inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 16. september 2007 Da har jeg endelig klart å sparke meg bak til å få laget meg en liten arbeidsplan over studiet mitt... treg ja.. men bedre sent enn aldri vel Og så har jeg skumlest gjennom første kapittel... Sier skumlest, fordi jeg lest igjennom det, men neimen om ordene festet seg i hodet mitt gitt! Men nå skal jeg bli flinkere med å :lese: fremover! nå har jeg iallefall en å forholde meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. september 2007 Forfatter #691 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg og min samboer planlegger en ferietur til Island i november! (Kanskje ikke akkurat den beste tiden på året å reise, men men ) Så har sittet og sett litt på nett om alt vi kan finne på der. Åh som vi gleder oss! :juhu: Er egentlig litt trøtt og sliten i kveld jeg.. så lurer på å slenge meg på sofaen og slappe litt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. september 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 17. september 2007 Blææ... må ta buss til og fra jobben i morgen.. Synes det bare er noe herk.. men siden det ikke skjer så ofte, så får det vel gå på et vis *tusler i seng for å klare å komme seg opp i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. september 2007 Forfatter #693 Del Skrevet 18. september 2007 Tenk om man kunne ha ligget i senget og sovet mye lenger da... Off... idag kjenner jeg at jeg kan bli fort grinete.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 18. september 2007 #694 Del Skrevet 18. september 2007 litt bedre nå, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. september 2007 Forfatter #695 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) litt bedre nå, kanskje? Takk for klemmer.. Dessverre ble ikke dagen noen særlig bedre... Jeg har ikke lyst til å legge ut for mye her, men idag er en skikkelig deppedag... Endret 18. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 18. september 2007 #696 Del Skrevet 18. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. september 2007 Forfatter #697 Del Skrevet 18. september 2007 Tusen takk for det Musica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. september 2007 Forfatter #698 Del Skrevet 18. september 2007 I kveld har jeg og samboeren min bare slappet av og spilt litt scrabble... Med kjellerstua går det sakte men sikkert fremover.. i kveld har vi tettet alle åpne sprekker med fugeskum, og det tar 3-4 timer før det er tørt.. så vi får ikke gjort noe mer før i morgen. Men da skal jeg få sparklet litt, slik at jeg får pusset på torsdag. Irriterendes at man har så mange små ting så må gjøres, men får bare gjort en ting om dagen omtrent Men snaaart, får jeg limt på tapet, og da får jeg endelig begynne å male Og etter det, så går ting for unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2007 Forfatter #699 Del Skrevet 19. september 2007 Håper jeg klarer å gi litt av meg selv idag.. så blir det spennende og se hva livet gir tilbake til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. september 2007 #700 Del Skrevet 19. september 2007 God morgen! Så spennendes med Islands tur da Vi skal der neste år i bryllup kanskje. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå