Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Nå har vi elektriker på besøk! Så nå blir det endelig lys i kjellerstua!!

:hoppe: :juhu: :hoppe:

1 skritt nærmere til å bli ferdig der nede! :ler:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Alltid kjekt når det blir ordnings.

Ha en fin helg, da!

Gleder meg virkelig til å få male og innrede enda en stue!! :juhu:

God helg, du travle oppussingsmenneske som har noe å fortelle meg?!

God helg ja.. men hva er det jeg ikke har fortalt nå da..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Tusen takk for hilsen og gratulasjonen. Tusen takk for PM. Jeg gikk inn for å lese litt om faget ditt. Må si du er tøff. Masse, Masse lykke til.

Ha en fin søndag. Nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg finne ut.. :lur:

:skratte:

Tusen takk for hilsen og gratulasjonen. Tusen takk for PM. Jeg gikk inn for å lese litt om faget ditt. Må si du er tøff. Masse, Masse lykke til.

Ha en fin søndag. Nyt den!

Tøff og tøff fru blom... Jeg føler igrunnen meg igrunnen ikke tøff, når jeg ikke har klart å åpnet bøkene enda... :sjenert:

Så lykke ønskninger tar jeg imot med åpne armer! Og håper de kan gi meg et spark bak :tunge1:

Idag nyter jeg søndagen fullt ut føler jeg! :tommelsmil:

Lenge siden jeg har vært her nå. Står til? :)

Bedre sent enn aldri ;) Her står det berre bra til om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld reiste jeg og samboeren til Toten på middag til et vennepar av oss som bor der. Hadde en kjempe koselig kveld med vin/drikke og TP :fnise: Ikke det at jeg er noe flink til det :sjenert: men litt gøy er det. Og siden det ble til at vi drakk litt, så overnattet vi like godt der også. Men de har da en sønn på 1,5 år som var oppe og klar for dagen kl. 6.30 :overrasket: og slikt er jo ikke vi vandt til akkurat.. så jeg våknet og sovnet igjen flere ganger helt frem til kl. 8.30, da ga jeg opp og stod like godt opp :tunge1:

Vi kom hjem igjen i 12.30 tiden, og nå har jeg ryddet og styret litt på her hjemme.

Jeg har fått:

- tatt ut av oppvask maskina

- sett på en ny oppvask (orket ikke rydde kjøkkenet fullstendig i går før vi reiste..)

- tørket en vask med håndklær

- sett på en ny klesvask

- tømt kattedoen og fyllt på sand

- renset kaffetrakteren som jeg bare bruker til te

Nå skal jeg først bare oppdatere meg litt her inne, og så skal jeg henge opp en vask med sengekle til tørk. Deretter skal jeg bare slenge meg på sofaen med en kopp te og den nyeste boka til Unni Lindell :-D

Senere i dag/kveld skal vi prøve å få jobbet litt i kjellerstua.. Er ikke mye som står igjen, så vi kan like godt få det unna gjort :hoppe:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. vi har bare DEN uheldige kattepusen da... Den samme katten som klarte å brekke en tå her i ferien, hun har klart å labbe over en kokvarm kokeplate på ovnen! :overrasket:

Jeg hadde noen fiskerester i fryseren som jeg holdt på å koke til kattepusene, og den ene ble for ivrig et øyeblikk jeg så bort, og gikk over komfyren..

Hun er litt smårød på potene, men heldigvis ingen åpne sår. Vi ringte til dyrlegen og rådførte oss litt, og de mente vi bare skulle se det an, og passe på at katten ikke slikket hull på føttene sine..

Katten går jo fint på alle potene, men man ser det er litt ubehaglig for henne. akkurat no koser hun seg med fisk, så håper hun blir så døsig av det, at hun får sovet og slappet av...

Det er ikke noe gøy å se at småpusene ikke har det så bra... :gråte:

Men nå håper vi hun har lært, og holder seg borte fra komfyren... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da. Den kattepusen ser ut til å ha max uflaks!

Koselig med besøk hos venner, men enig i at 6.30 er litt tidlig... Min egen gutt var forøvrig oppe 5.30 på fredag. Heldigvis ikke så ofte det skjer lenger, men det er uansett pyton når det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så Raske Menn sitt tv show i kveld? Det har jeg sett før, for jeg sitter i salen ;):fnise: (ikke det at jeg kunne se meg selv, men.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så Raske Menn sitt tv show i kveld? Det har jeg sett før, for jeg sitter i salen ;):fnise: (ikke det at jeg kunne se meg selv, men.... :sjenert: )

Hei :)

Jeg så Raske Menn sitt tv show i kveld. Jeg så deg i salen jeg :fnise: Yeah right :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg så Raske Menn sitt tv show i kveld. Jeg så deg i salen jeg :fnise: Yeah right :ler:

Det er jo godt gjort, når jeg ikke så meg selv, og jeg faktisk vet hvordan jeg ser ut... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...