Kayli Skrevet 29. august 2007 #581 Del Skrevet 29. august 2007 Å, så trist å høre om pusen. Det er rart med disse dyra - selv om en flytter hjemmefra. Jeg hadde selv pus "hjemme" en god stund etter jeg hadde flytta, og det var jammen trist da hun døde. :katt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. august 2007 #582 Del Skrevet 29. august 2007 *go'klemme Loevinna lengelenge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 29. august 2007 #583 Del Skrevet 29. august 2007 Loevinna lengelenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. august 2007 #584 Del Skrevet 29. august 2007 Loevinna lengelenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 30. august 2007 Tusen takk Musica, *kosejoker*, @nea, silvius, Tinúviel, Kayli og Svimle for mange gode ogd og klemmer! Dere er så snille! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #586 Del Skrevet 30. august 2007 Loevinna lengelenge.. Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. august 2007 #587 Del Skrevet 30. august 2007 Innom med en god og varm klem i denne kaalde lufta Hatt en fin dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #588 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Linky :-) Har igrunnen hatt en veldig fin dag ja Dersom ansatte har hatt bursdag i sommerferien, noe jeg har hatt, så bruker jobben å feire burdagen på etterskudd. Så idag ble jeg feiret med fruktcoctail og is i pausen. Og ja, så fikk jeg pause i ca 1 time :-D Så har bare koset meg på jobben idag. Nå har jeg laget middag, og på menyen står det risotto (hvorfor tenker jeg plutselig på deg nå Svimle?? :klø: ). Så venter bare på at han samboeren min skal komme hjem fra jobb.. Burde vasket en del klær idag, men har ikke helt kommet skikkelig i ryddemodus enda.. Jeg avspaserte en liten halv time på jobben idag. For måtte rekke å komme meg hjem, for det skulle komme en mann og fikse fryseboksen på kjøleskapet. Det er en del på vifta inne i fryseboksen som er gåent, så der blir ikke kaldt nok - og denne delen er blitt fikset før også. Vi har fått beskjed om at dersom denne delen må fikses 3 ganger, så får vi et helt nytt kjøleskap.. Men dette ville da bare blitt nr 2... men idag sa reperatøren at han skulle fylle ut noen papirer så vi skulle få et helt nytt kjøleskap, istedet for å måtte fikse feilen enda en gang.. Men han sa også det at vi kunne risikere at vi fikk et kjøleskap av nyere modell... Og da tenkte både jeg og samboeren min "Åh huff så leit!" Men uansett, konklusjonen er: vi får oss nytt kjøleskap! Som samboeren min sa: "det vil jo si at vi kjøpte et b-vare kjøleskap til redusert pris, og får nå et a-vare kjøleskap av en kanskje nyere modell! Snakk om god deal!" :juhu: Endret 30. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 30. august 2007 Og så ser jeg at jeg nå har kommet til side 30!!! Noen som vil feste eller?! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. august 2007 #590 Del Skrevet 30. august 2007 Hørtes jo ut som en herlig dag for deg på jobben Er med og fester jeg vetta, tar oss en bytur også da eller? Gøy dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. august 2007 #591 Del Skrevet 30. august 2007 Du tenker på meg fordi jeg er så deilig Sannsynligvis har du hørt om da jeg, bakfull og go', spurte en kar med navn Otto om følgende: "Når du gifter deg og står på kirketrappa og blir kastet ris på, blir det risOtto da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. august 2007 #592 Del Skrevet 30. august 2007 Var stille her på festen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 30. august 2007 Hørtes jo ut som en herlig dag for deg på jobben Er med og fester jeg vetta, tar oss en bytur også da eller? Gøy dette her Du tenker på meg fordi jeg er så deilig Sannsynligvis har du hørt om da jeg, bakfull og go', spurte en kar med navn Otto om følgende: "Når du gifter deg og står på kirketrappa og blir kastet ris på, blir det risOtto da?" Klart du er deilig schnuppa mi :dåne: Det var iallefall noe med Otto.... Var stille her på festen...... er litt sliten i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #594 Del Skrevet 30. august 2007 *tusler i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 31. august 2007 #595 Del Skrevet 31. august 2007 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. august 2007 #596 Del Skrevet 31. august 2007 God helg, Snupsitupsipuppsimupsi mi! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. august 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Innom for å ønske deg god helg! God helg, Snupsitupsipuppsimupsi mi! :-D Driver du med skjult treningsmotivasjon på meg eller? Endret 31. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 1. september 2007 #598 Del Skrevet 1. september 2007 Mmmm, risotto... Har du noen gode oppskrifter(uten skalldyr, helten er "allergisk")? Jeg kan være med å feire 30 sider jeg også, Men jeg drikker altså juice av en eller annen sort, ikke vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. september 2007 #599 Del Skrevet 1. september 2007 Driver du med skjult treningsmotivasjon på meg eller? du så noe jeg ikke så tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. september 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Mmmm, risotto... Har du noen gode oppskrifter(uten skalldyr, helten er "allergisk")? Jeg kan være med å feire 30 sider jeg også, Men jeg drikker altså juice av en eller annen sort, ikke vin Risotto-oppskriften jeg bruker har jeg fått av min pappa Og den er uten skalldyr og kjøtt, bare pølser. Om det er en ekte risotto det har jeg ikke peiling på, men god er den iallefall! Her i huset går den ned på høykant, og skulle det skje at det blir rester, så forsvinner de også fort. Den er kjempe enkel å lage, bare oppkuttingen av grønsakene som kan ta litt tid Skal legge ut oppskriften litt senere idag jeg! du så noe jeg ikke så tydeligvis! Endret 1. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå