Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Å, så trist å høre om pusen. Det er rart med disse dyra - selv om en flytter hjemmefra. Jeg hadde selv pus "hjemme" en god stund etter jeg hadde flytta, og det var jammen trist da hun døde.

:katt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Musica, *kosejoker*, @nea, silvius, Tinúviel, Kayli og Svimle for mange gode ogd og klemmer! :klemmer: Dere er så snille! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Linky :-)

Har igrunnen hatt en veldig fin dag ja Dersom ansatte har hatt bursdag i sommerferien, noe jeg har hatt, så bruker jobben å feire burdagen på etterskudd. Så idag ble jeg feiret med fruktcoctail og is i pausen. Og ja, så fikk jeg pause i ca 1 time :-D

Så har bare koset meg på jobben idag.

Nå har jeg laget middag, og på menyen står det risotto (hvorfor tenker jeg plutselig på deg nå Svimle?? :klø: ). Så venter bare på at han samboeren min skal komme hjem fra jobb..

Burde vasket en del klær idag, men har ikke helt kommet skikkelig i ryddemodus enda.. :sjenert:

Jeg avspaserte en liten halv time på jobben idag. For måtte rekke å komme meg hjem, for det skulle komme en mann og fikse fryseboksen på kjøleskapet. Det er en del på vifta inne i fryseboksen som er gåent, så der blir ikke kaldt nok - og denne delen er blitt fikset før også. Vi har fått beskjed om at dersom denne delen må fikses 3 ganger, så får vi et helt nytt kjøleskap.. Men dette ville da bare blitt nr 2... men idag sa reperatøren at han skulle fylle ut noen papirer så vi skulle få et helt nytt kjøleskap, istedet for å måtte fikse feilen enda en gang.. Men han sa også det at vi kunne risikere at vi fikk et kjøleskap av nyere modell... Og da tenkte både jeg og samboeren min "Åh huff så leit!" :ironi::fnise:

Men uansett, konklusjonen er: vi får oss nytt kjøleskap! :hoppe::ler:

Som samboeren min sa: "det vil jo si at vi kjøpte et b-vare kjøleskap til redusert pris, og får nå et a-vare kjøleskap av en kanskje nyere modell! Snakk om god deal!" :juhu:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som en herlig dag for deg på jobben :jepp:

Er med og fester jeg vetta, tar oss en bytur også da eller? :fnise:

:danse::briller::perebrus::sminkedokke::danser::skaal::duskedame:

Gøy dette her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på meg fordi jeg er så deilig

:skratte:

Sannsynligvis har du hørt om da jeg, bakfull og go', spurte en kar med navn Otto om følgende: "Når du gifter deg og står på kirketrappa og blir kastet ris på, blir det risOtto da?"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som en herlig dag for deg på jobben :jepp:

Er med og fester jeg vetta, tar oss en bytur også da eller? :fnise:

:danse::briller::perebrus::sminkedokke::danser::skaal::duskedame:

Gøy dette her :ler:

:skaal:;)

Du tenker på meg fordi jeg er så deilig

Sannsynligvis har du hørt om da jeg, bakfull og go', spurte en kar med navn Otto om følgende: "Når du gifter deg og står på kirketrappa og blir kastet ris på, blir det risOtto da?"

:fnise:

Klart du er deilig schnuppa mi ;) :dåne:

Det var iallefall noe med Otto.... :sjenert:

Var stille her på festen...... :fnise:

:Gjesp: er litt sliten i kveld... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Innom for å ønske deg god helg!

:klem:

God helg, Snupsitupsipuppsimupsi mi! :-D

Driver du med skjult treningsmotivasjon på meg eller? :skratte:

:klemmer:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, risotto... :spise: Har du noen gode oppskrifter(uten skalldyr, helten er "allergisk")?

Jeg kan være med å feire 30 sider jeg også, :hoppe::vin::danser:

Men jeg drikker altså juice av en eller annen sort, ikke vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, risotto... :spise: Har du noen gode oppskrifter(uten skalldyr, helten er "allergisk")?

Jeg kan være med å feire 30 sider jeg også, :hoppe::vin::danser:

Men jeg drikker altså juice av en eller annen sort, ikke vin ;)

Risotto-oppskriften jeg bruker har jeg fått av min pappa :) Og den er uten skalldyr og kjøtt, bare pølser. Om det er en ekte risotto det har jeg ikke peiling på, men god er den iallefall! Her i huset går den ned på høykant, og skulle det skje at det blir rester, så forsvinner de også fort. Den er kjempe enkel å lage, bare oppkuttingen av grønsakene som kan ta litt tid :)

Skal legge ut oppskriften litt senere idag jeg!

du så noe jeg ikke så tydeligvis! :fnise:

:jepp::fnise:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...