Loevinna Skrevet 26. august 2007 Forfatter #561 Del Skrevet 26. august 2007 Forresten så tror jeg min samboer har sluttet å lure, han VET jeg er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. august 2007 Forfatter #562 Del Skrevet 26. august 2007 bbl, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. august 2007 Forfatter #563 Del Skrevet 26. august 2007 Og hvor går man om man trenger skikkelige hjemmestrikket sokker til vinteren? :-D Mammaen min er bare såååå snill og god!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 26. august 2007 #564 Del Skrevet 26. august 2007 Hjemmestrikkede sokker er godt å ha! Hos oss er det mormor som produserer både til store og små. Den middagen din høres veldig god ut! Vi har hatt fiskegrateng, vi... Godt det også, men liksom ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. august 2007 Forfatter #565 Del Skrevet 26. august 2007 Hjemmestrikkede sokker er godt å ha! Hos oss er det mormor som produserer både til store og små. Den middagen din høres veldig god ut! Vi har hatt fiskegrateng, vi... Godt det også, men liksom ikke det samme. Før var det mormor som produserte for oss også, men nå har jeg ingen besteforeldre igjen... Så da måtte jeg bare spørre mammaen min. Jeg har strikket sokker selv for mange år siden, men da var mamma innenfor rekkevidde, og alltid klar for å hjelpe meg... Men nå strikker jeg ikke så mye lenger, har gått mer og mer over til hekling og brodering. Hmm.. og plutselig hørtes jeg veldig gammel ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. august 2007 #566 Del Skrevet 26. august 2007 Off, må bare kommentere det, kan ikke fordra den Axe reklamen hvor den dama sitter i tannlegestolen...uff skifter kanal hver gang den kommer Og mammaer er gode å ha, strikkesokker er godt å ha til det begynner å bli kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 Forfatter #567 Del Skrevet 27. august 2007 :gråte: Min koselige og flinke kiropraktor har sluttet!!! For å starte på begynnelsen.. Jeg fikk en skikkelig låsning i ryggen på fredag, og som har vart hele helgen. På lørdag var det så vondt at jeg hadde problemer å puste. Har ikke orket å gått på jobb idag, men kom meg heller til kiropraktoren (altså en ny fyr istedet for han jeg har gått til tidligere). Jeg må innrømme at jeg er veldig skeptisk til denne nye fyren.. han mørbanket meg i nesten en halv time!! Og jeg hadde visstnok (i tillegg til mine vanlige ryggproblemer) et ribben som stakk litt ut ved kravebenet mitt.. Men det klarte han ikke å få på plass, så han måtte hente inn en annen kiropraktor som kunne hjelpe.. Skal si jeg følte meg lur da! Men grunnen til at jeg er skeptisk er at kiropraktor 1 (han nye fyren..) sa til kiropraktor 2 (han som ble hentet inn..) at jeg da hadde et utstående ribben på bringa, + et ribben som stakk litt utover bak ved skulderbladet mitt.. Og da får kiropraktor 1 svar fra kiropraktor 2 om at det er ikke et ribben som stikker ut bak, men noe helt annet.... og det var jo sååå hyggelig å vite at kiropraktor 1 ikke hadde peiling på hva han styrte med da!! Nå er jeg sliten i kroppen altså... tror jeg skal finne meg en ispose og så legge meg på sofaen litt.. Jeg må jo være klar til enda en brutal time i morgen ettermiddag... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 27. august 2007 #568 Del Skrevet 27. august 2007 Uffda - god bedring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 Forfatter #569 Del Skrevet 27. august 2007 Takk for det Kayli. Ryggen er mye bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. august 2007 #570 Del Skrevet 27. august 2007 Håper det går bra med deg, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 Forfatter #571 Del Skrevet 27. august 2007 Håper det går bra med deg, søta Det håper jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. august 2007 #572 Del Skrevet 27. august 2007 Gærneheia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 Forfatter #573 Del Skrevet 27. august 2007 Gærneheia. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 Forfatter #574 Del Skrevet 27. august 2007 i kveld er jeg sliten... og så fryser jeg.. tror jeg rett og slett skal legge meg tidlig jeg. Så er jeg kanskje uthvilt i morgen, slik at jeg får gjort noen ærend etter jobb i morgen.. Må nemlig få tak i noen malingsprøver... *jager seg selv i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. august 2007 Forfatter #575 Del Skrevet 28. august 2007 Fikk nettopp telefon fra mammaen min med triste nyheter.. De har måttet avlive kattepusen hjemme... Hun hadde mest sansynlig kreft, og nå klarte ikke dyrlegen å fjerne flere kreftkuler... så det beste var å la ho få slippe mer... :gråte: Katten ble rundt 13 år... og det var jeg som 10 åring som fant henne og søskene hennes ute, og temmet henne.. (moren hennes var villkatt..) Så hun har vært mest knyttet til meg helt til jeg flyttet for 4 år siden. Men selv etter at jeg flyttet så kjente hun meg alltid igjen de gangene jeg kom hjem.. Det kommer til å bli rart nå når hun er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 28. august 2007 #576 Del Skrevet 28. august 2007 stooor fra meg. Katten som vi hadde fra jeg var 10-11 døde i vinter. Veldig rart at han ikke er der når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. august 2007 #577 Del Skrevet 28. august 2007 :klø: Fikk nettopp telefon fra mammaen min med triste nyheter.. De har måttet avlive kattepusen hjemme... Hun hadde mest sansynlig kreft, og nå klarte ikke dyrlegen å fjerne flere kreftkuler... så det beste var å la ho få slippe mer... :gråte: Katten ble rundt 13 år... og det var jeg som 10 åring som fant henne og søskene hennes ute, og temmet henne.. (moren hennes var villkatt..) Så hun har vært mest knyttet til meg helt til jeg flyttet for 4 år siden. Men selv etter at jeg flyttet så kjente hun meg alltid igjen de gangene jeg kom hjem.. Det kommer til å bli rart nå når hun er borte.. Innom med god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 28. august 2007 #578 Del Skrevet 28. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. august 2007 #579 Del Skrevet 28. august 2007 Huff så leit å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 29. august 2007 #580 Del Skrevet 29. august 2007 Ånei, stor trøsteklem til deg som har mista pusen(selv om hun bodde hos mammaen din så hørtes det ut som du hadde et veldig nært forhold til henne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå