Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig med overraskelsesbesøk! :hoppe:

Håper dere hadde det gøy i går, Raske Menn er kjempemorsomme :skratte:

Ellers må jeg :klemmer::kyss::kline::humpe: på Loevinna-schnuppa mi ;)

Endret av Svimle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, digger raske menn, mannen, jeg og noen venner skal 13. oktober. Gleder oss kjempemasse.

Du får kose deg :klemmer:

Så herlig med overraskelsesbesøk! :hoppe:

Håper dere hadde det gøy i går, Raske Menn er kjempemorsomme :skratte:

Ellers må jeg :klemmer::kyss::kline::humpe: på Loevinna-schnuppa mi ;)

Raske Menn var kjempe morsomme! Og i går så hadde Kalle 30 års dag også, så han ble overrasket med bursdagssang fra hele salen. Koselig :) Det var veldig rart å sitte der og vite at man ble filmet, og vi satt igrunnen ganske så tett opp i kameraet når det svinset forbi... :sjenert::sjokk: :dåne:

Men lattermusklene våre fikk iallefall trent seg :tommelsmil:

Innom og lusker litt i nattens mulm og mørke. Håper du har en strålende helg :klem:

Alltid hyggelig med luskere som legger igjen spor ;)

Så langt har helgen vært veldig fin, selv om avsluttningen på nachspielet hjemme hos oss ikke helt gikk som man forventet.. har ikke så lyst til å utdype mer her, men det har iallefall ikke noe med meg å gjøre uansett ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

På nachspiel kan alt skje.. Bra at det var moro uansett da :) Raske menn er kjempemorsomme. Var på showet de hadde i sommer. Lo godt gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nachspiel kan alt skje.. Bra at det var moro uansett da :) Raske menn er kjempemorsomme. Var på showet de hadde i sommer. Lo godt gitt :fnise:

Ja, du kan trygt seie at alt kan sje :ler:

Det som var ganske morro med å være med på tv-innspilling var jo det at dei tok en del ting på sparket. De raserte jo hele scena helt på slutten, med å velte sofa, bord, potteplanter osv. Så han som hadde ansvaret for innspillingen han bare ristet oppgitt på hodet og visste igrunnen ikke helt hvordan han skulle reagere :ler:

Våken allerede? :overrasket:

Så bra at du hadde en fin kveld i går :klem:

Våken ja :) Nå jeg drikker så våkner jeg alltid tidlig ;) Tror ikke jeg la meg før i 4 tiden i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tiden holder jeg på å lese boka Snømannen av Jo Nesbø. Og den er ganske spennende den :overrasket: Så jeg tror jeg slenger meg på sofaen og leser litt videre nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at juleforumet er åpnet allerede :overrasket:

Jeg hadde en juledagbok der i fjor husker jeg.. har lyst på det samme i år, så jeg kan samle mine juletanker der.. Tror faktisk jeg skal vente litt med å åpne den uansett, for har ikke heeeelt bestemt meg enda... :sjenert: men uansett har jeg god tid :ler:

Og noen julegaver har jeg allerede kjøpt uansett :-D :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Kjøpt noen julegaver allerede?? Skal si du er flink! Jeg er ALLTID sent ute :fnise:

Jeg kom over noen fine gaver da jeg var på ferie i Danmark og Tyskland, så da kunne jeg ikke la sjansen gå ifra meg ;) Så for en gang skyld så er jeg bittelitt tidlig ute :ler:

*kaste vannballong på Loevinna sånn at hun står der med en gjennomvåt, hvit t-skjorte* :sjarmor:

Ja, det hadde du vel likt kan jeg tenke meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare stikke innom deg og si :hallo:

Ha ei fin helg!

:vinke:

:juhu: så hyggelig med et nytt "fjes" i dagboka mi!! :-D

Skal komme innom og titte på din dagbok også, men akkurat nå må jeg skrive handleliste og komme meg på butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...