Gjest Leiababe Skrevet 18. august 2007 #521 Del Skrevet 18. august 2007 Innom og lusker litt i nattens mulm og mørke. Håper du har en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. august 2007 #522 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Så herlig med overraskelsesbesøk! Håper dere hadde det gøy i går, Raske Menn er kjempemorsomme Ellers må jeg på Loevinna-schnuppa mi Endret 19. august 2007 av Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. august 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 19. august 2007 Åh, digger raske menn, mannen, jeg og noen venner skal 13. oktober. Gleder oss kjempemasse. Du får kose deg Så herlig med overraskelsesbesøk! Håper dere hadde det gøy i går, Raske Menn er kjempemorsomme Ellers må jeg på Loevinna-schnuppa mi Raske Menn var kjempe morsomme! Og i går så hadde Kalle 30 års dag også, så han ble overrasket med bursdagssang fra hele salen. Koselig Det var veldig rart å sitte der og vite at man ble filmet, og vi satt igrunnen ganske så tett opp i kameraet når det svinset forbi... :dåne: Men lattermusklene våre fikk iallefall trent seg Innom og lusker litt i nattens mulm og mørke. Håper du har en strålende helg Alltid hyggelig med luskere som legger igjen spor Så langt har helgen vært veldig fin, selv om avsluttningen på nachspielet hjemme hos oss ikke helt gikk som man forventet.. har ikke så lyst til å utdype mer her, men det har iallefall ikke noe med meg å gjøre uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 19. august 2007 #524 Del Skrevet 19. august 2007 På nachspiel kan alt skje.. Bra at det var moro uansett da Raske menn er kjempemorsomme. Var på showet de hadde i sommer. Lo godt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. august 2007 #525 Del Skrevet 19. august 2007 Våken allerede? Så bra at du hadde en fin kveld i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. august 2007 Forfatter #526 Del Skrevet 19. august 2007 På nachspiel kan alt skje.. Bra at det var moro uansett da Raske menn er kjempemorsomme. Var på showet de hadde i sommer. Lo godt gitt Ja, du kan trygt seie at alt kan sje Det som var ganske morro med å være med på tv-innspilling var jo det at dei tok en del ting på sparket. De raserte jo hele scena helt på slutten, med å velte sofa, bord, potteplanter osv. Så han som hadde ansvaret for innspillingen han bare ristet oppgitt på hodet og visste igrunnen ikke helt hvordan han skulle reagere Våken allerede? Så bra at du hadde en fin kveld i går Våken ja Nå jeg drikker så våkner jeg alltid tidlig Tror ikke jeg la meg før i 4 tiden i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. august 2007 Forfatter #527 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) *dumdidumdideeeeiiii* Endret 19. august 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. august 2007 #528 Del Skrevet 19. august 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. august 2007 Forfatter #529 Del Skrevet 20. august 2007 hyggelig at du la igjen spor silvius :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 20. august 2007 #530 Del Skrevet 20. august 2007 jeg kjenner Calle i raske menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. august 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 20. august 2007 jeg kjenner Calle i raske menn Åh? kult Hvordan kjenner du han da? om jeg får spørre :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. august 2007 Forfatter #532 Del Skrevet 20. august 2007 For tiden holder jeg på å lese boka Snømannen av Jo Nesbø. Og den er ganske spennende den Så jeg tror jeg slenger meg på sofaen og leser litt videre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. august 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 20. august 2007 Ser at juleforumet er åpnet allerede Jeg hadde en juledagbok der i fjor husker jeg.. har lyst på det samme i år, så jeg kan samle mine juletanker der.. Tror faktisk jeg skal vente litt med å åpne den uansett, for har ikke heeeelt bestemt meg enda... men uansett har jeg god tid Og noen julegaver har jeg allerede kjøpt uansett :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. august 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 20. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. august 2007 #535 Del Skrevet 20. august 2007 Kjøpt noen julegaver allerede?? Skal si du er flink! Jeg er ALLTID sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. august 2007 #536 Del Skrevet 21. august 2007 *kaste vannballong på Loevinna sånn at hun står der med en gjennomvåt, hvit t-skjorte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. august 2007 Forfatter #537 Del Skrevet 21. august 2007 Kjøpt noen julegaver allerede?? Skal si du er flink! Jeg er ALLTID sent ute Jeg kom over noen fine gaver da jeg var på ferie i Danmark og Tyskland, så da kunne jeg ikke la sjansen gå ifra meg Så for en gang skyld så er jeg bittelitt tidlig ute *kaste vannballong på Loevinna sånn at hun står der med en gjennomvåt, hvit t-skjorte* Ja, det hadde du vel likt kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 24. august 2007 #538 Del Skrevet 24. august 2007 Ville bare stikke innom deg og si Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. august 2007 Forfatter #539 Del Skrevet 24. august 2007 Ville bare stikke innom deg og si Ha ei fin helg! :juhu: så hyggelig med et nytt "fjes" i dagboka mi!! :-D Skal komme innom og titte på din dagbok også, men akkurat nå må jeg skrive handleliste og komme meg på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. august 2007 Forfatter #540 Del Skrevet 24. august 2007 Så søøøøøøt!!!! husk å ha godt med lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå