Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket: Så innmari tungt det var å komme seg ut av senga idag da! :Gjesp:

Og i skrivende stund sitter søsteren min i Oslo og venter på å bli hentet av min samboer.. Hun har et ærend her nede på østlandet, og reiser igjen i kveld.. Men jeg har tidligvakt og slutter kl 15 idag, og da får vi noen timer sammen uansett :):hoppe:

*løpe for å rekke jobb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått levert søsteren min på bussen hjemover igjen. Var hyggelig at hun var innom, selv bare for en kort stund. Vi koset oss med taco og bare slappet av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. føler jeg er skikkelig sløv med å oppdatere meg på andres dagbøker om dagen... Men i morgen kveld har jeg "huset" for meg selv, så da tenkte jeg å få oppdatert meg en smule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, du er ikke den eneste som er dårlig til å oppdatere seg (smuler eller ikke) i andres dagbøker.

Håper du får det fint sammen med den nye kollegaen din, det er veldig viktig å trives på arbeidsplassen, det vet vi alle :sol:

Endret av Tinúviel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppdaterer man en smule..? :klø:

Man tygger den og spytter den ut igjen? :klø: er igrunnen ikke helt sikker jeg.. sikkert derfor jeg sjelden gjør det :lol:

Heihei, du er ikke den eneste som er dårlig til å oppdatere seg (smuler eller ikke) i andres dagbøker.

Håper du får det fint sammen med den nye kollegaen din, det er veldig viktig å trives på arbeidsplassen, det vet vi alle :sol:

Takk for at du titter innom i de sene nattestimene :)

Du har jo god grunn til å ha dårlig tid til oppdateringer da! (leste i dagboken din).. Men i kveld regner jeg med at jeg får litt tid :)

Ja, det er veldig viktig med trivsel på arbeidsplassen. Og før sommeren så hadde vi mye vikarer og div., så jeg må innrømme at jeg var temmelig sliten før ferien. Håper dette bedrer seg litt nå, at vi får litt stabilitet på en måte. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Man tygger den og spytter den ut igjen? :klø: er igrunnen ikke helt sikker jeg.. sikkert derfor jeg sjelden gjør det :lol:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ryddemodus* ;)

Da har jeg fått sett på ei maskin med håndklær, ryddet på plass de siste klærne fra ferien, lagt noe klær i vann som jeg må håndvaske, og ryddet litt på soverommet. Hva skal jeg gripe tak i nå da?! :klø:

Skrev jeg at jeg smakte på en energidrikkting som min samboer har skaffet seg? :-D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ordnet litt i scrappetingene mine. Var så lei av å ha en haug med forskjellige klistermerker og dilldall, og null oversikt over alt. Så nå har jeg fått ordnet de i en perm, slik at jeg lett kan se hva jeg har, og ikke minst: alt er samlet på et sted :-D *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like etter jeg postet forje innlegg så fikk jeg en lite hyggelig telefon.. Så måtte nesten løpe ut døra.. Akkurat kommet hjem, og jeg er kjempe sliten og trøtt. :Gjesp: skal bare roe meg litt ned så skal jeg gå å legge meg. Tidligvakt i morgen, og jeg kjenner at det kommer ikke til å bli lett å komme seg opp i morgen altså :overrasket:

Bare for å ha sagt det, så er det ikke noe alvorlig som har skjedd. Eller.. det kunne ha gått skikkelig skikkelig galt, og ting er alvorlig nok som det er.. men sånn egentlig så går det bra nå... Veldig vanskelig å forklare uten å legge ut om alt, noe jeg ikke har så lyst til... :sjenert:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Håper du fikk roet deg ned da, når man flyr ut døra på det viset (uten at jeg vet hva som skjedde), så får man som regel nok av adrenalin i blodet for å si det slik.

Håper du drømmer søte drømmer nå, og sover godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk roet deg ned da, når man flyr ut døra på det viset (uten at jeg vet hva som skjedde), så får man som regel nok av adrenalin i blodet for å si det slik.

Håper du drømmer søte drømmer nå, og sover godt!

Sovnet til slutt :) Pm sendt forresten :):klem:

Håper alt går bra med deg??

Er her hvis du trenger litt støtte. Du vet jeg skylder deg en :dagens-rose:

Alt går berre bra med meg :) Det er som jeg skrev i forje innlegg, ingenting alvorlig :)

Jeg synes ikke du skylder meg noe som helst jeg :):klem:

Sender deg en pm jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom og hilser på, og håper alt går greit med deg som var i går :klem:

Alt går bra her :) Og takk for omtanken! :klem:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa, takk for pm! Har ikke fått svart på den enda da, som du sikkert har oppdaget.. :sjenert:

I morgen kommer jeg garantert til å tenke på deg...! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...