Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fine pusen :hjerter_rundt:

Du gleder deg veldig til å begynne å jobbe igjen ser jeg :ler: Huff, skjønner at det blir tungt. Synes det er helt herlig å ha noen få dager nå hvor jeg får slappet av litt før jeg begynner en helt ny hverdag i en ny by.

Det går seg nok til etter noen dager, selv om jeg helst skulle gitt deg evig fri så du slapp å jobbe :kose:

Gir du meg penger også, så har vi en deal :hoho:

Men du er nå god du :kose:

Tja.. jeg både gleder meg og gruer meg til å begynne på jobb igjen.. Gleder meg til å få i gang rutinene igjen. Og så har det begynt å jobbe en ny jente på min avdeling, som er bare 1 år eldre enn meg, så blir spennende å se hvordan vi klikker sammen evt ikke klikker... :sjenert: Men så er jeg redd det blir bare mye slit og stress da jeg vet at min avd.leder har vært mye sykmeldt, og jeg har hørt rykter om at det kommer til å fortsette en stund til fremover.. :forvirret: men men.. vi får se.. min første utfordring er iallefall å ikke forsove meg på tidligvakten min i morgen :ler:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*
Gir du meg penger også, så har vi en deal :hoho:

Men du er nå god du :kose:

Tja.. jeg både gleder meg og gruer meg til å begynne på jobb igjen.. Gleder meg til å få i gang rutinene igjen. Og så har det begynt å jobbe en ny jente på min avdeling, som er bare 1 år eldre enn meg, så blir spennende å se hvordan vi klikker sammen evt ikke klikker... :sjenert: Men så er jeg redd det blir bare mye slit og stress da jeg vet at min avd.leder har vært mye sykmeldt, og jeg har hørt rykter om at det kommer til å fortsette en stund til fremover.. :forvirret: men men.. vi får se.. min første utfordring er iallefall å ikke forsove meg på tidligvakten min i morgen :ler:

Du kan ha deltidsjobb på bordellet? :tommelsmil:

Det er bare å vente og se det, men skjønner at det er noe du er usikker på. Men hvis begge to går inn i det med et åpent sinn og legger godviljen til bør det jo gå tålelig bra? Med mindre det er totale motsetninger da, som barker sammen :slåss: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så er jeg veldig spent på å se hvordan vi går sammen.. Det hadde jo vært hyggelig å hatt noen på min egen alder som jeg kunne omgåes med... Så jeg må jo innrømme at jeg har et lite håp om at ting går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til jul!! I år blir det første gangen jeg og Kenneth skal arrangere jul her hos oss, og familien hans blir samlet her. Blir koselig! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissekonekyss:

:nissevink: *skulle egentlig hatt en smiley hvor nissen overfaller nissekona :lol:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Overlevd dagen? :kose:

Ja, har hatt en super dag med mye :sol::hoppe: Er bare litt trøtt nå :Gjesp: Fikk forresten et veldig godt inntrykk at hun nye jeg skal jobbe sammen med. Så tror nok det at vi kommer til å ha det hyggelig sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! I kveld har vi vært flinke her. Hele familien gikk tur rundt Songsvann, en fin gåtur på ca 3,5 km :hoppe: Og det er jo så absolutt bedre enn ingenting ;) Så nå skal jeg tusle i dusjen og slappe av. :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...