Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #401 Del Skrevet 21. juli 2007 Men da må jeg vel snart skru av pc'en.. så da ønsker jeg bare alle som stikker nesen sin innom her en Riktig god sommer!! Tata! da drar jeg på ferie i to uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #402 Del Skrevet 21. juli 2007 KOS DERE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 23. juli 2007 #403 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg rakk ikke å ønske deg god tur :grine: *gjør det likevel* GOD TUR! Kos deg masse mens du er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 23. juli 2007 #404 Del Skrevet 23. juli 2007 Vil bare si takk for meget gode og reflekterte ord i dagboken min, jeg setter stor pris på det. Takk for at du gav meg litt av din tid. Ha en kjempefin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. juli 2007 #405 Del Skrevet 24. juli 2007 *tasle innom for å hente opp på side 1* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 25. juli 2007 #406 Del Skrevet 25. juli 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2007 #407 Del Skrevet 27. juli 2007 *holder boka i gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. juli 2007 #408 Del Skrevet 28. juli 2007 Håper du koser deg KJEMPEMASSE på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. juli 2007 #409 Del Skrevet 29. juli 2007 *vaske gulvet til Loevinna og pynte til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. juli 2007 #410 Del Skrevet 30. juli 2007 *hjelper til* Nå er det ikke lenge til du kommer hjem :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. juli 2007 #411 Del Skrevet 30. juli 2007 Kosejoker, tror du ikke Loevinna blir fryktelig glad når vi har fått pyntet ferdig og hengt opp alt dette? *titte på 15 store flytteesker med julepynt* Pst, du husker vel hvor fint Gjertrud pyntet huset i The Julekalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. juli 2007 #412 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Kosejoker, tror du ikke Loevinna blir fryktelig glad når vi har fått pyntet ferdig og hengt opp alt dette? *titte på 15 store flytteesker med julepynt* Pst, du husker vel hvor fint Gjertrud pyntet huset i The Julekalender? Jeg tror hun kommer til å bli kjempeglad :juhu: Da slipper hun å tenke på alt sånt når julen kommer. I like the way you're thinking.. Edit: trykkleif Endret 31. juli 2007 av *kosejoker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. juli 2007 #413 Del Skrevet 31. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. juli 2007 #414 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg innbiller meg at jeg glemte å skrive bursdagshilsen til deg i forrige uke, men jeg krysser fingrene for at det er denne uken du har bursdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. juli 2007 #415 Del Skrevet 31. juli 2007 Gla-ade jul Hellige jul Engler daler ned i skjul Mye morsommere hvis man erstatter alle j'ene med p i den søte juletid. Få pulepakker fra pulenissen, gå på pulebord og ha pulemiddag for eksempel! God pul! eh.. jeg mener.. GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. juli 2007 #416 Del Skrevet 31. juli 2007 Pulemiddag kunne passet godt inn på bordellet? PSST: Svimle; les forrige innlegg; HJELP?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. juli 2007 #417 Del Skrevet 31. juli 2007 Pulemiddag kunne passet godt inn på bordellet? PSST: Svimle; les forrige innlegg; HJELP?! Hun hadde i forrige uke. Var derfor jeg gratulerte henne på forhånd før hun dro Men hun blir nok ikke lei segnår hun ser hvor fint vi har pulepyntet.. ehh... Julepyntet..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. juli 2007 #418 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! *snufs* Gratulerer med dagen som var på torsdag, Loevinna mi!! Forgive me Endret 31. juli 2007 av *kosejoker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. august 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 4. august 2007 Da er jeg endelig kommet meg tilbake til Norge!! Vi har hatt en super ferie, selv om været godt kunne ha vært finere. Vi har kjørt mye rundt i Danmark, opplevd mye forskjellig, og tatt et par kjøreturer til Tyskland. Der fikk vi jo prøve ut tysken vår, og når alt går på tverke, så er heldigvis fingerspåket verdenskjent.. Og jeg takker de høyere makter for at vi hverken ble stoppet i tollen over til Sverige, eller til Norge - da vi kjørte hjemover igjen... For øl, sprit og vin er farlig billig i Tyskland.......... Så nå er det bare å komme på party hos meg, for nå har vi et barskap med bredt utvalg Det var vannvittig koselig å hente hjem pusejentene idag. De så oss ikke helt med det samme før jeg ropte på de, og da kastet de seg rundt, sprang mot oss og mjaua skikkelig. Så vi var iallefall hjertelig velkommen for å hente de hjem. Og hele veien hjem så hørtes det nesten ut som de kjeftet på oss for at vi hadde vært borte så lenge. Men etter at vi har kommet hjem så er det bare kos og velstand. Herlige jentene våre :rødme: Kjellerstua vår er dessverre ikke helt ferdig, men det gjenstår ikke sååå veldig mye som må gjøres.. det er et par meter vegg som må tapeteseres, så skal de legges varmekabler og laminatgulv. Og da er det bare for oss å male og innrede. Jeg har nok en del dagbøker å oppdatere meg i nå, men dere får ha tålmodighet med meg, så kommer jeg meg nok igjennom det også etterhvert. Men i kveld skal vi visst på kino og se Simpson filmen. Og så går vaskemaskina jevnt og trutt nå. Mye klær som må vaskes, og masse ting og tang som skal pakkes ut. Men summen av alt er iallefall at ferieturen har vært flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. august 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 4. august 2007 KOS DERE!!!! Vi storkoste oss!! Jeg rakk ikke å ønske deg god tur :grine: *gjør det likevel* GOD TUR! Kos deg masse mens du er borte.. Bedre sent enn aldri! Vil bare si takk for meget gode og reflekterte ord i dagboken min, jeg setter stor pris på det. Takk for at du gav meg litt av din tid. Ha en kjempefin ferie! Bare hyggelig å stikke innom, og nå når jeg har vært der en gang, så kommer jeg nok innom igjen *tasle innom for å hente opp på side 1* Innom med en *holder boka i gang* Dere er så søte Håper du koser deg KJEMPEMASSE på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå