Loevinna Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #381 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Siden du reiser på ferie og kanskje ikke er så mye online de neste to ukene, så vil jeg på forskudd Kanskje jeg skal lære meg til å lese hele innlegg også... så ikke de to linjene før jeg svarte jeg... Endret 20. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 20. juli 2007 Her var det skjedd mye siden sist eg tittet innom! Fryktelig kjedelig å lese om innbruddene og uhellet til pusen din! Men det er godt at hun er på bedringens vei. Kos deg masse på ferie!!!! Ja, her er det full action fra morgen til kveld Men nå håper jeg vi kan ha en koselig ferie uten flere uhell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #383 Del Skrevet 20. juli 2007 Nettopp "jaget" jentungene i seng.. Og vurderer å finne senga snart selv.. Er sliten i hodet.. Absolutt ikke ferdig med pakkingen, og jeg har null oversikt Men forhåpentligvis så ordner ting seg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #384 Del Skrevet 21. juli 2007 Kanskje jeg skal lære meg til å lese hele innlegg også... så ikke de to linjene før jeg svarte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #385 Del Skrevet 21. juli 2007 Nettopp "jaget" jentungene i seng.. Og vurderer å finne senga snart selv.. Er sliten i hodet.. Absolutt ikke ferdig med pakkingen, og jeg har null oversikt Men forhåpentligvis så ordner ting seg i morgen Gjør som vi; reis med minst mulig og vask underveis :-D Mindre å pakke, mindre å dra med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 21. juli 2007 Gjør som vi; reis med minst mulig og vask underveis :-D Mindre å pakke, mindre å dra med seg. Prøver å få det inn i hodet at vi faktisk har vaskemaskin i huset vi leier... så egentlig så har jeg vel ikke pakket sååå mye klær.. Men idag må jeg få oversikt over alle slags ledninger vi skal ha, til div. ladere og ledning mellom kameraer og pc osv. + litt lesestoff og andre dilldaller.. Men prøver å pakke minst mulig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #387 Del Skrevet 21. juli 2007 Gruer meg til å levere kattepusene idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #388 Del Skrevet 21. juli 2007 *vondt i magen og har reisefeber*..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #389 Del Skrevet 21. juli 2007 Reisefeber er ikke noe kjekt, og jeg skjønner veldig godt at du gruer deg til å levere pusene Sånt er ikke gøy i det hele tatt!!! Har dere kjøpt nytt kamera? God tur i alle fall, Loevinna mi, kos dere masse! Hils kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 21. juli 2007 Da er kattene levert på kattepensjonatet! Jeg håper de får det bra der, og at de faktisk kan leke med de andre kattene, og ikke bare ligge skremt inne i buret... Heldigvis så ble jeg litt lettere til sinns da jeg så hvordan de hadde det.. Buret var ganske stort, dørene står åpne, mange MANGE katter - både skikkelige kosete puser og sinnatagger Og det hele var delt inn i tre store rom, så alle var ikke i samme rommet, men fordelt utover.. Og så har vi hørt masse positivt om stedet, til og med ifra folk innenfor dyrebeskyttelsen. Så det er jo beroligende. Men jeg savner nurkene mine allerede.... Gleder meg til jeg kan hente de igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #391 Del Skrevet 21. juli 2007 Reisefeber er ikke noe kjekt, og jeg skjønner veldig godt at du gruer deg til å levere pusene Sånt er ikke gøy i det hele tatt!!! Har dere kjøpt nytt kamera? God tur i alle fall, Loevinna mi, kos dere masse! Hils kjæresten! Ja, vi har kjøpt oss nytt kamera! Endte med å kjøpe hele greia her hjemme i Norge.. Og det ble et Nikon D80. Vi er veldig fornøyd med det, og lærer oss hele tingen nye ting med det! Nå håper vi bare at vi får masse , så vi kan gjøre alt det gøye vi har planlagt. Kjedelig om det bare skulle bli regn.. *gleder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 21. juli 2007 Hmm.. tror jeg har det meste i boks nå. Jeg må faktisk ikke ha med meg halve leiligheten når jeg skal på ferie.... *snakker strengt til seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #393 Del Skrevet 21. juli 2007 Godt det er flere som sliter med å ville ta med seg ALT! Solkrem og aftersun, har du fått det med deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #394 Del Skrevet 21. juli 2007 Godt det er flere som sliter med å ville ta med seg ALT! Solkrem og aftersun, har du fått det med deg nå da? Ja, men ALT er jo viktig!! Selv det som ligger innerst inne i både skapet på badet og kleskapet, som jeg ikke har brukt det siste året - hvem vet, jeg kan jo få bruk for det akkurat i ferien Aftersun'en er pakket, men jeg har ikke fått rotet frem solkremen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #395 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, man vet faktisk aldri hva man kan få bruk for... tomater og agurk, har du pakket det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #396 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, man vet faktisk aldri hva man kan få bruk for... tomater og agurk, har du pakket det? Hmm.. der har jeg faktisk tatt sjansen på at det får jeg tak i i Danmark... Tror du ikke de har det da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #397 Del Skrevet 21. juli 2007 Tviler for at de har det asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 21. juli 2007 Tviler for at de har det asså Jeg må kanskje pakke med meg egg også da?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2007 #399 Del Skrevet 21. juli 2007 Synes helt klart at du skal ta med deg egg også ja Og smør Og vann Og.. eh.. jo, kondomer ....For dere skal vel ha vannkrig? Kondomer er veldig fine som vannbomber har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #400 Del Skrevet 21. juli 2007 Synes helt klart at du skal ta med deg egg også ja Og smør Og vann Og.. eh.. jo, kondomer ....For dere skal vel ha vannkrig? Kondomer er veldig fine som vannbomber har jeg hørt.... HAr du "hørt" ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå