mamma_mia Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Lite nye innlegg for tiden på KG! Selv om jeg ikke har vært her på 2-3 dager er det ofte de samme innleggene som står fremdeles.. Synes det var mye mer futt her før.. Hva har skjedd??
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Det er vår og folk gidder ikke sitte inne ved pc-en når de kan være ute i finværet. Dessuten er det eksamenstid og de som studerer sitter forhåpentligvis og leser når de ikke har eksamen.
Gjest Elastica Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 ...bortsett fra når Deidre starter en tråd. Da blir det umiddelbart liv i tastaturene.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 ...bortsett fra når Deidre starter en tråd. Da blir det umiddelbart liv i tastaturene. ← Ja, hun er flink til å skape liv.
LaraCroft Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Ja, enig med mamma_mia her, skal prøve å gå "inn i meg selv" og se om det dukker opp noen emner fremover jeg...en oppfordring til flere kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå