Gå til innhold

Et vanskelig spørsmål...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettopp blitt sammen med en søt jente på 20 år, jeg er 23.

Vi har vært sammen i ca 2 mnd nå, og har et velfungerende sexliv. Men det er noe jeg ikke helt vet hvordan jeg skal si henne.

Det har seg nemlig slik at jeg tenner noe voldsomt på strømpebukser og tights.

(jeg tjuvlukter litt på strømpebuksene hun hiver fra seg i skittentøyskurven etter en lang dag på jobb.. ) - mm . ja jeg liker det faktsik.

Men hvordan kan jeg / BØR JEG? forklare dette at jeg ønsker hun skal ha strømpebukser på når vi har sex? - (Helst med et lite hull i da). ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel hinte litt i starten.

Skrevet

Hvordan hinter jeg om noe sånt... " liker du tights?"- da tror hun jo jeg er transseksuell eller noe..

tror jeg tar meg en sykeltur og reflekkterer over saken.

Skrevet
Hvordan hinter jeg om noe sånt... " liker du tights?"- da tror hun jo jeg er transseksuell eller noe..

tror jeg tar meg en sykeltur og reflekkterer over saken.

Kan det være så ille å bare si det direkte da? Det er ikke akkurat verdens mest spesielle fetish du har her!?

De fleste menn tenner jo på strømper/stayups. Hvorfor ikke begynne der?

Skrevet

Så lenge du ikke krever å ha dem på seg, så tror jeg ikke hun blir sur eller har noen grunn til å reagere

Skrevet

du kan jo evnt spørre henne om hun har noen fetish eller fantasier? Hun vil nok (sansynligvis) spørre deg det samme etter hun har svart. Når hun har delt noe med deg, da er det gjerne ikke så vanskelig å fortelle om din fetish? Da ser du hvordan hun reagerer på det uten at du trenger å be/spørre henne om hun vil gjøre det for deg. ;)

lykke til

Skrevet

Ta tak i foten hennes når dere sitter i sofaen, la hånden gli oppover leggen, og si "Mmm, du er så sexy med strømpebukser på". Smil, og se henne rett inn i øynene.

Skulle være en dugandes intro til temaet, eller?

Skrevet
Ta tak i foten hennes når dere sitter i sofaen, la hånden gli oppover leggen, og si "Mmm, du er så sexy med strømpebukser på". Smil, og se henne rett inn i øynene.

Synes denne var bra!

Skrevet

Tis' a good one! :sjarmor:

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kommentarer til moderering kan postes på "Ris, ros og tips"

Trille (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...