Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bommet pa en bokstav og skrev dermed navnet mitt feil :flau:

Hvordan retter jeg pa det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Gå inn på account og forandre på det. Det tar litt tid før det blir oppdatert.

Skrevet

Jeg skrev falskt navn, og prøvde å rette det.

Sendre request om det for tre uker siden, og jeg heter fremdeles det tullete navnet. Folk finner meg igjen via epost (HJELP!) og jeg har allerede fire venner selvom jeg har falskt, ugjenkjennelig navn :overrasket:

Skrevet

Jeg har også bedt om navneendring for flere uker siden uten at de gjør noe :forvirret:

Skrevet

Det tok lang tid før de endret mitt, kanskje tre uker, så smør dere med tålmodighet. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

For meg tok det ca en uke å få endret navn, men så la jeg bare til et mellomnavn og endret ikke hele navnet.

Skrevet

Det tok lang tid før mitt ble endret...først skjedde det ikke noe og jeg ble utålmodig og prøvde å endre på nytt.....så fikk jeg plutselig beskjed om at jeg var blokkert fra muligheten å endre navn fordi jeg hadde forsøkt tidligere med et navn som var "offensive eller fake". (Jeg har brukt mitt egentlige navn hele tiden men la til nytt etternavn da jeg giftet meg).

Sendte dem en mail og forklarte situasjonen og da endret de det m en gang.

Skrevet

Hm, navnet mitt ble endret med en gang.

Skrevet

Jeg prøvde å endre navnet mitt flere ganger siden det ikke gikk, og ble derfor blokka. Jeg skrev en mail til dem, og da endra dem det med en gang, gikk kanskje en halvtime!

Gjest Nedfall
Skrevet

Har selv en tullekonto jeg prøver å endre navn på, skal jammen meile dem med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...