Rembo Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Bommet pa en bokstav og skrev dermed navnet mitt feil Hvordan retter jeg pa det??
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Gå inn på account og forandre på det. Det tar litt tid før det blir oppdatert.
Luzi Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skrev falskt navn, og prøvde å rette det. Sendre request om det for tre uker siden, og jeg heter fremdeles det tullete navnet. Folk finner meg igjen via epost (HJELP!) og jeg har allerede fire venner selvom jeg har falskt, ugjenkjennelig navn
Arwen Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har også bedt om navneendring for flere uker siden uten at de gjør noe
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Det tok lang tid før de endret mitt, kanskje tre uker, så smør dere med tålmodighet.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 For meg tok det ca en uke å få endret navn, men så la jeg bare til et mellomnavn og endret ikke hele navnet.
*Emma* Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Det tok lang tid før mitt ble endret...først skjedde det ikke noe og jeg ble utålmodig og prøvde å endre på nytt.....så fikk jeg plutselig beskjed om at jeg var blokkert fra muligheten å endre navn fordi jeg hadde forsøkt tidligere med et navn som var "offensive eller fake". (Jeg har brukt mitt egentlige navn hele tiden men la til nytt etternavn da jeg giftet meg). Sendte dem en mail og forklarte situasjonen og da endret de det m en gang.
Fruktig Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Jeg prøvde å endre navnet mitt flere ganger siden det ikke gikk, og ble derfor blokka. Jeg skrev en mail til dem, og da endra dem det med en gang, gikk kanskje en halvtime!
Gjest Nedfall Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 Har selv en tullekonto jeg prøver å endre navn på, skal jammen meile dem med en gang..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå