Gå til innhold

Sær form for onani...?

Fremhevede innlegg

Gjest Pumpelisa...
Skrevet

Jeg har funnet ut at den elektriske brystpumpe mi genererer vanvittige orgasmer,... og klarer ikke helt å slutte. jeg setter bare skjoldet med flaske og det hele over klitoris og lar det stå til. den drar, slipper, drar og slipper til jeg blir helt gal... Stopper jeg og tar den av, er klitoris og skamleppene noen ganger så store og mørke at jeg blir nesten redd, og da eksploderer jeg i orgasme bare jeg tar borti eller lar littegrann vann fra dusjen renne over.

Hvis jeg ikke stopper/tar den av, ender jeg i orgasmer som får det til å gå helt rundt for meg, trodde jeg skulle besvime i går. Er litt redd for at noen skal skjønne den "alternative", kremt, bruken av pumpa (ammer jo ikke lenger), men er så hekta at jeg ikke klarer å slutte.

Andre også, eller er jeg alene...? :rødme:

Håper på svar!

Hilsen mamma på 35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en pumpe hjemme, men tror den skal forbli en brystpumpe og ikke avansere til sexleketøy.

Men det er vel ikke viktig for deg hva jeg synes og mener og gjør - eller ikke gjør - kos deg du!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kom du i det hele tatt på å bruke brystpumpe? Har 3 unger og har hatt flere brystpumper men har aldri sett på dem på den måten. Virker merkelig for meg. Men for all del, det er jo meg da.

Skrevet

Jøss, ja, hvordaan i all verden kom du på å bruke den??

Jeg må vel innrømme at jeg har brukt en del "alternative leketøy" gjennom tidene jeg også, men det hadde ærlig talt ikke falt meg inn å bruke noe som jeg assosierer med småen.. :overrasket:

Gjest Elfrida
Skrevet

Det finnes jo sånne pumper for kvinners underliv, det har jeg sett på sexleketøysider, så hvorfor ikke? Hvis det er godt så kjør på!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ble svaret mitt slettet?????

Jeg skrev at jeg mente dette var litt ekkelt, siden TS tydeligvis var ute etter å vite om dette ar normalt eller ikke.

Jeg skrev også at jeg håper den samme brystpumpa ikke blir brukt til å pumpe melk til barnet.

Gjest Piper
Skrevet
Hvorfor ble svaret mitt slettet?????

Jeg skrev at jeg mente dette var litt ekkelt, siden TS tydeligvis var ute etter å vite om dette ar normalt eller ikke.

Jeg skrev også at jeg håper den samme brystpumpa ikke blir brukt til å pumpe melk til barnet.

Kanskje du burde lest innlegget en gang til, for da ville du fått med deg at hun IKKE ammer lengre. Når hun IKKE ammer barnet lengre, sier det vel seg selv at hun IKKE bruker den pumpen på å pumpe melk til barnet. Eller har du for vane å pumpe melk ut fra melkekartongen?

(ammer jo ikke lenger)

Til TS:

Kos deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Beklager, jeg leste selvfølgelig gjennom innlegget for å finne ut akkurat dette, og må rett og slett ha oversett det. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: Høres kvalmt ut i mine ører ,men hver sin lyst. :overrasket:
Skrevet
:overrasket: Høres kvalmt ut i mine ører ,men hver sin lyst. :overrasket:

Hvorfor det egentlig?

Gjest Gjest
Skrevet

Håper som andre her sier at du ikke bruker samme pumpe til å pumpe melk (går an det selv om ammingen av en eller annen grunn ikke fungerer ;)), men bortsett fra det så er det vel bare å kjøre på? Men lurer litt på om det kan bli permanent forstørret der nede, mener jeg har sett slike advarsler på pumper som er beregnet til slikt bruk.

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig rart å bruke brystpumpe til onani. Det stemmer bare ikke. Det finnes så mye andre måter å oppnå orgasme på. En brystpumpe er jo litt merkelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor det egentlig?

Kanskje fordi en brystpumpe er noe man bruker til å få ut brystmelk for å mate sitt barn med? Er det rart om noen syns det virker litt på kanten å bruke det apperatet til onani? Da jeg ammet så hadde jeg problemer å la min mann røre brystene. Fordi jeg var full i melk og det var mitt barns område. Trenger ikke være ekspert i psykologi for å skjønne det.

• 8 år senere...
Gjest AryaKillie
Skrevet

Ja..der fikk jeg enda en grunn til ALDRI å kjøpe/låne brystpumper hos noen.....

Skrevet

Hmm.. kanskje jeg skal kjøpe meg en brystpumpe ? 

:helen:

(lykkelig barne-fri)

Bare kos deg du. Dette går da ikke utover en eneste sjel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...