Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har "alltid" slitt med mørke ringer under øynene. Er det noen som har erfaring med hvordan man blir kvitt dette, eller i minste redusere dem? I perioder hjelper det engang ikke med concealer.. :sur:

Det ser ut for at ting blir bedre når jeg roer ned tempoet og ikke stresser.. men jeg kan jo ikke slutte å jobbe heller... for å slippe mørke ringer under øynene..

Takker for alle gode råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove mer? Altså, legge deg tidligere på hverdagene...

Skrevet

Jeg tror, som Hobglobin, at det hjelper å sove mer. Du sier selv at du stresser, noe som vises med de mørke ringene under øynene. Sover du nok? Kroppen blir sliten, la den slappe av og bygge seg opp igjen... Lykke til!

Skrevet

Jeg sover nok hver natt, men sliter med mørke ringer allikevel. Noen øyekremer kan kanskje virke, men det har jeg ikke erfaring med. Selv bruker jeg Helena Rubinsteins concealer tube til å dekke over med.

Skrevet
Jeg sover nok hver natt, men sliter med mørke ringer allikevel. Noen øyekremer kan kanskje virke, men det har jeg ikke erfaring med. Selv bruker jeg Helena Rubinsteins concealer tube til å dekke over med.

Samme her. Har alltid hatt mørke ringer under øynene, enten jeg sover godt eller ikke, så lenge jeg kan huske. Tror bare jeg er skapt sånn. Jeg bruker Kanebo sin concealer, og ringene blir nesten borte.

Gjest Gjest_tone_*
Skrevet

Hei. Gå inn på lommelegen å les litt om mørke ringer under øynene,der finner du kanskje noe,men du bør absolutt ta deg en tur tl legen.Viktig å få eliminert bort hva det ikke kan være. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...