Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er plaget med ekstra utflod og en lukt som jeg best kan beskrive som en "brunst"lukt Det er ikke BV, for det har jeg hatt og vet hvordan virker. Jeg tok også en kur pga det for ikke lenge siden. Tror heller ikke det er sopp, jeg har ikke kløe eller er sår. Hva kan dette være? og ikke minst, hva kan jeg kjøpe på apoteket?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Bruker du såpe? Syntetiske klær? Drikker lite?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er plaget med ekstra utflod og en lukt som jeg best kan beskrive som en "brunst"lukt Det er ikke BV, for det har jeg hatt og vet hvordan virker. Jeg tok også en kur pga det for ikke lenge siden. Tror heller ikke det er sopp, jeg har ikke kløe eller er sår. Hva kan dette være? og ikke minst, hva kan jeg kjøpe på apoteket? ← Gå til lege og få sjekket det ut.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Du kan prøve Lactal. Den hjelper hvis du har en ubalanse i kjeden. Inneholder melkesyrebakterier for å opprette den naturlige balansen igjen. Reseptfritt på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Lactal er veldig bra for dem som har mye utflod. Utflod som lukter fisk er sikkert sopp.Kjøp canestenkrem og piller reseptfritt på apoteket
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Nei..sopp er det ikke..jeg har ingen av de plagene jeg ellers har hatt i det tilfellet. Det er mest lukten etter bare noen timer etter vask som er problemet... Og det er ikke "råtten fisk lukt" men mer...."brunst" om dere skjønner Jeg får prøve Lactal da. Andre tips fra Apoteket?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har brukt noe som heter Ecovag også, syns det virker. Jeg har noe av samme problemet som deg (men jeg tror nå at jeg har BV da og har fått resept på medisin mot det.) Jeg tror jeg vasker meg for mye i underlivet og bruker for mye stringtruser...derav lukten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå