Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere ute?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi spiser ute kanskje annenhver måned, noen ganger oftere. Men bestiller en del pizza på take away.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjeldent. Bare spesielle anledninger. Men så er jeg student og har ikke råd heller :) Var ute å spiste i går fordi jeg og kjæresten hadde vært sammen i 4 år i går.

Gjest Tweek
Skrevet

Vi pleier ikke spise ut så veldig ofte. Vi har sånn penge greie vi sparer opp i og når den er full så går vi ut å spiser og koser oss. Noen ganger bestiller vi mat med hjem også.

Skrevet

I hvertfall en gang i uken. Men veldig sjelden på dyre steder og da blir det ikke så ille økonomisk sett. Det kan være vel så dyrt og kjøpe inn masse dyre råvarer.

Skrevet

Ikke så ofte faktisk, maks en gang i mnd og ofte sjeldnere enn det også.

Skrevet

Ofte nok til at jeg ikke syns det er særlig stas lenger. Jeg har litt dårlig med matlagingsfasiliteter for tiden... Jeg foretrekker også å lage mat hjemme forutsatt at jeg er inspirert, har tilgang på råvarer og et skikkelig kjøkken ;)

Skrevet

Det er ikke ofte lenger, etter jeg ble samboer og huseier. Vi koser oss sånn her med nye og gamle oppskrifter og et kjempefint kjøkken, at vi ikke har behov for å gå ut (foreløpig iallefall). Spiser ute med venninner innimellom da, men ikke så ofte som en gang i måneden. Men jeg liker å spise ute, så det kan godt bli litt oftere framover. Jeg liker godt sushi, italiensk og indisk.

Skrevet

Vi liker veldig godt å spise ute. Når vi er på ferie spiser vi ute hver dag, ellers 3-4 ggr i måneden kanskje.

Skrevet

Spiser middag ute ca. en gang i måneden. Lunsj blir litt oftere.

Skrevet

Vi spiser ute ganske sjeldent. Isåfall er det når vi askal på kino eller noe. Kanskje 1 gang i mnd...Da er det resturant..liker å spise sunt.

Vi liker best å spise hjemme pga at jeg har matallergi...og da tar jeg ikke så ofte sjangsen på å spise ute...

Skrevet

Spiser omtrent aldri ute. Unntaket er ferier, men da er det oftest ingen muligheter til å lage mat selv heller.

Synes det er mye god mat man kan lage selv, til tross for at kokkekunstene ikke er på topp. :)

Skrevet

Det blir vel sånn omtrent en gang i måneden. Vi har funnet oss et par favorittretter som vi lager hjemme, og det passer våre lommebøker litt bedre nå om dagen... ;)

Skrevet

Nå er vi igjen tilbake til ca 1 gang pr uke på middag restaurant, og i tillegg er jeg ute og spiser lunsj 2-3 ganger i uken. Har bodd i USA og vel dratt med meg mye av kulturen der i så måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...