Gå til innhold

Drikker du kaffe?


Kalas

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor mange der ute som egentlig drikker kaffe, etter en diskusjon vi hadde på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg drikk kaffe avogtil.

Om nokon serverar meg det tar eg gjerne i mot, av og til på jobb om eg er trøtt på seinskift og en gang i blant på kafè.

Lagar aldri kaffe sjølv, og det kan gå veker mellom kvar kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker kaffe så og si hver dag. Ekstra mye hvis jeg f.eks jobber med oppgave eller leser pensum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Sjelden, men nå fikk jeg lyst på en kopp kaffe... synes det smaker veldig godt, men liker å drikke kaffe sammen med noen. Drikker aldri kaffe sent, så jeg må nesten vente til i morn da...

Noen ganger drikker jeg hver dag, men det er hvis jeg har gjester eller er på besøk. Grunnen til at jeg har drukket lite kaffe nå, er fordi jeg har hatt søvnproblemer og etter 3 timers søvn fungerer ikke kaffe slik det burde på meg (jeg blir trett og smånervøs).

Men smaken liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg har drukket lite kaffe nå, er fordi jeg har hatt søvnproblemer og etter 3 timers søvn fungerer ikke kaffe slik det burde på meg (jeg blir trett og smånervøs).

Men smaken liker jeg.

Mormor blir faktisk trøtt av å drikke kaffe, hun pleier å ta en kopp før hun legger seg. For noen få mennesker har kaffe motsatt effekt, altså at de blir trøtte i stedet for opplagte. Lurer på hvorfor det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...