Liskat Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg skal levere oppsigelsen i morgen, men er ikke sikker på hvordan den skal skrives. Holder det med f.eks: Jeg (navn) sier herved opp min jobb i (bedrift) med oppsigelsestid fra (dato). Underskrift Eller er det vanlig å ha med noe mer?
Tabris Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Du trenger ikke mer, men da jeg sa opp la jeg også til en: "Jeg har lært mye i de (antall) årene jeg har vært her, og ønsker dere alle lykke til videre." Men det er ikke nødvendig, hvis du ikke mener det.
Liskat Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Takk takk Kan jo kanskje slenge inn: "Jeg takker for maaaange timer med kjeeeeedelig kabalspilling på PCen" Ikke at jeg faktisk kommer til å gjøre noe slikt, da :-P
Lipstick Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Har selv levert oppsigelse nylig, og sånn så den ut. Kort og konsis. Jeg sier med dette opp min stilling som (stilling) på (arbeidsplass). Jeg fullfører oppsigelsestiden som er fastsatt i ansettelseskontrakten, og fratrer derfor min stilling (siste dagen i jobb). Det har vært (antall år) fine år sammen med dere på (arbeidsplass)! Grunnen til at jeg sier opp, er at det har lite med min utdannelse å gjøre. Jeg fullfører utdannelsen min i juni og ønsker dermed å begynne i en jobb som er mer relatert til mitt yrke.
Gjest vsn Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Takk takk Kan jo kanskje slenge inn: "Jeg takker for maaaange timer med kjeeeeedelig kabalspilling på PCen" Ikke at jeg faktisk kommer til å gjøre noe slikt, da :-P ← Jeg skrev at jeg ønsket å ta ut ferien min i oppsigelsestiden. Og det fikk jeg. Det har man krav på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå