Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hei. Jeg har brukt p-ring i over ett år nå, tidligere brukte jeg p-piller. Jeg har hørt at p-ring inneholder mye færre hormoner, er det derfor jeg føler meg verre nå når jeg har mensen enn da jeg gikk på p-piller? Nå blir jeg skikkelig hoven i kroppen, blir veldig oppblåst og trøtt og sliten... Dette varer de to første dagene, så bir jeg bedre. Da jeg gikk på p-piller følte jeg meg ikke sånn.. Iallfall ikke så plaget. Har noen av dere andre merket dette?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Tenkte dessuten å hoppe over mensen en gang i sommer, men problemet er at jeg blir vond i kroppen samme dagen som jeg skal ta ut p-ringen... Har noen prøvd å hoppe over mensen med p-ring? Eller fikk dere mensen allikevel? (Det var meg over)
Kenda Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg plages såpass mye under mensen, og blør så mye at jeg hopper over annenhver gang. Dette funker fint med p-ringen. Tror ikke at jeg har blitt verre etter at jeg begynte på den...
Gjest Mirina Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har fått flere og sterkere plager under mensen med p-ring i forhold til da jeg gikk på p-piller. Men det er allikevel verdt det, trives mye bedre med ringen.
Titta Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 For meg fungerer det fint å hoppe over mensen hvertfall, bare til å sette inn en ny ring med en gang. Når det gjelder plager så har p-ringen hatt motsatt effekt på meg, jeg var litt plaget da jeg gikk på pillen, men nå har jeg ingen plager i det helt tatt og mensen varer en knapp dag. Så jeg kommer aldri til bytte fra ringen
Endlessly Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg fikk også mindre plager, men kunne ikke hoppe over mensen når jeg brukte P ring. Prøvde jeg å la være å ha mensen fikk jeg spottblødninger uten varsel, noe som ikke var så hyggelig.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Hei. Jeg har brukt p-ring i over ett år nå, tidligere brukte jeg p-piller. Jeg har hørt at p-ring inneholder mye færre hormoner, er det derfor jeg føler meg verre nå når jeg har mensen enn da jeg gikk på p-piller? ← Er nok definitivt derfor der har blitt verre ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå