Gjest ElisabethH Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Når jeg klikker "Poke" på noens profil, kommer edet opp en pop up med han/hun vil få beskjed om dette hvis du godkjenner,, Beskjed om hva? Hva er egentlig å poke?
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Personen du poker får beskjed om at "ElisabethH has poked you". I tillegg får vedkommende tilgang til profilen din i en uke(?), hvis h*n ikke allerede har det. Det betyr egentlig noe sånt som å prikke noen på skulderen.
Eliza Doalot Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Lurer litt på dette, jeg og... Er det noe poeng "å poke" noen dersom de allerede er lagt til som venn?
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Lurer litt på dette, jeg og... Er det noe poeng "å poke" noen dersom de allerede er lagt til som venn? ← Ikke noe annet enn at de får beskjed om at du har gjort det. Du kan se det som en måte å tilkalle oppmerksomhet på. Det kan jo brukes hvis du har noe i profilen din du vil at de skal se på, hvis du har spurt de om noe og vil at de skal svare etc.
Ce'Nedra Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har brukt det om det er noen jeg er nysgjerrige og vil se på profilen til, men ikke kjenner godt nok til at jeg kan legge til som venn. Eks: ei jeg gikk i klasse med et par år på barneskolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå