Hardnail Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Har lenge gått rundt å lurt på hvordan folk ser på hverandre og sin vekt... så hva synes vi folkens ?
Leo Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 (endret) De to tallene sier meg absolutt ingenting! Det kan dreie seg om en svært slank person eller en temmelig tykkfallen avhengig av kroppsbygning, hvor mye muskler vedkommende har osv. Endret 9. mai 2007 av Leo
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg klarer ikke tippe vekten til folk særlig nøyaktig, og tenker ikke over hva folk rundt meg veier. Ser heller på om de har fin figur, og det kan man også ha om man er noen kilo over eller under normalen. Eller ikke ha om man har aldri så perfekt vekt.
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Vanskelig å si noe uten å vite noe om benbygning og hvor muskuløs hun er. Har hun veldig lett benbygning og trener lite, så kiloene er mest fett og lite muskler, så er hun større enn om hun er veltrent. Hun kan også ha helt normal kropp, men ha kraftig benbygning, da ser hun ikke lubben ut. Men jeg tror 75 kilo er rimelig normalt for den høyden.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Men hva har dette med seksualitet å gjøre? :klø:
Hardnail Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 Men hva har dette med seksualitet å gjøre? :klø: ← ' det har med attraksjon å gjøre, om denne er inbydende eller turn off..
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 ' det har med attraksjon å gjøre, om denne er inbydende eller turn off.. ← Ok. Det sto ikke noe om det i startinnlegget.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Er den vekten jeg håper jeg går ned til, men blir sannsynligvis da “2-3 kg for mye” pga at jeg neppe kommer til å trene mye muskeltrening. Klarer jeg det derimot så vet jeg at jeg kan bli rimelig slank og smekker Om jeg kun skal se på tallene så er den størrelsen (både veltrent og “2-3 kg for mye”) noe jeg tiltrekkes av.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Definitivt litt kraftig. Er selv 170 cm og veier 65 kg. Sikkert helt normalt, men selv vil jeg helst veie 60. Har veid 70 og følte meg da ganske tykk, brukte 42 eller Large i de fleste klær. Nå bruker jeg str 40.
Allimac Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Det her går det da ikke ann å svare via stemming. Om man veier 75 kg og er 170 cm, så kan 10 av kiloene være muskler, fordi de veier mer....
Wildy Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Definitivt litt kraftig. Er selv 170 cm og veier 65 kg. Sikkert helt normalt, men selv vil jeg helst veie 60. Har veid 70 og følte meg da ganske tykk, brukte 42 eller Large i de fleste klær. Nå bruker jeg str 40. ← Og jeg er 165 og veier 70 kg. Men jeg er slank, går jeg ned mere nå mister jeg mensen.Bruker forøvrig 38 i klær. Vekt er ganske enkelt et helt håpløst mål i seg selv og sier veldig lite om hvordan er person egentlig ser ut med mindre det er snakk om store forskjeller som 20-30 kg.....
siebaeo Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Og jeg er 165 og veier 70 kg. Men jeg er slank, går jeg ned mere nå mister jeg mensen.Bruker forøvrig 38 i klær. Vekt er ganske enkelt et helt håpløst mål i seg selv og sier veldig lite om hvordan er person egentlig ser ut med mindre det er snakk om store forskjeller som 20-30 kg..... ← Seriøst? Mister du mensen da..? Jeg bare spør fordi det overrasket meg veldig. Jeg trodde ikke man mistet mensen før det stod virkelig ille til. Tilbake til topic. Jeg ville sagt litt kraftig. Selv er jeg 168/53 kg men er ikke for tynn. Jeg kategoriserer meg som slank. Edit: svar: lubben (for å følge poll'en) Endret 13. mai 2007 av siebaeo
Wildy Skrevet 13. mai 2007 #13 Skrevet 13. mai 2007 Seriøst? Mister du mensen da..? Jeg bare spør fordi det overrasket meg veldig. Jeg trodde ikke man mistet mensen før det stod virkelig ille til. Tilbake til topic. Jeg ville sagt litt kraftig. Selv er jeg 168/53 kg men er ikke for tynn. Jeg kategoriserer meg som slank. Edit: svar: lubben (for å følge poll'en) ← Nå er det veldig lite kroppsfett igjen, og jeg vet fra før av at blir jeg heeelt skrapa forsvinner mensen. Vekt i seg selv er ikke avgjørende for om mensen forsvinner eller ikke, mengden kroppsfett derimot, den gjør absolutt en forskjell....
Myrthel Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er 170 og veier ca 52 kg. Hadde jeg veid 75 kg hadde jeg vært meget overvektig. Jeg var ikke oppe i mer enn 64 kg da jeg var høygravid, så det hadde vært mye for meg. Er ikke radmager nå, bare tynn. Bruker ca 36 i klær. Men som andre skriver her inne. Vekt er så mangt. Det har med muskler og kroppsbyggning å gjøre (det er vel igrunn noe av samme sak).....
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 BMI på 26 er overvekt. Jeg er selv like stor, og med en vekt på 75 kg hadde jeg definitivt vært overvektig. Husk også at det forskjell på å være overvektig og å være fet,
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #17 Skrevet 14. mai 2007 Hvilken STOKK? ← Lurte jeg også på. Mannen min er ikke så godt utstyrt at den kan omtales som stokk, akkurat. Kjepp eller pinne er kanskje mer passende.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #18 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var helt sikker på at dette var nok en sånn størrelses tråd, men 175 cm er litt drøyt for en pikk, kanskje...
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #19 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var helt sikker på at dette var nok en sånn størrelses tråd, men 175 cm er litt drøyt for en pikk, kanskje... ← Det høres i hvert fall både slitsomt og vondt ut.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #20 Skrevet 14. mai 2007 Siden jeg er 178 hadde jeg hatt tre cm å gå på, hadde vært verre for deg, tenker jeg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå