Gå til innhold

Onkel Donald


Gjest Huldali

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali

Noen som har spist på Onkel Donald og som vet om lunsjen der er god? Tenker spesielt på salatene.

Må finne et godt lunsj-sted til helgen nede i sentrum, syns det er så vanskelig å finne noe helt nede i sentrum! Også særlig når vi som skal spise har forskjellige krav... Det må være en god og stor salat, varm mat med kjøtt og noe sandwich av noe slag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har vært der en gang og var fornøyd med maten. Har ikke smakt salatene der, men bestilte sandwich med honningglasert kylling og den var veldig god. Rause porsjoner hadde de også + hyggelig lokale.

Eneste negative med stedet må vel være prisen, men det er vel dyrt overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

for en gangs skyld trenger jeg ikke å tenke på prisen, siden det er gamlefar som spanderer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Onkel Donald er bra lunsj-sted ja. Synes de har vanvittig gode salater på aker brygge. Husker ikke hva stedet heter og klarer ikke å finne det akk nå, men det ligger litt høyere opp enn beach club, og har masse digre puter rundt omkring... Skal si hva den heter når jeg kommer på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten på Onkel Donald er ingenting å skryte av! Sandwichene er overpriset, og tapasen er direkte vond.

Hvis prisen ikke er så farlig, så ville jeg heller kikket på lunsjmenyene hos restauranter. Det koster litt mer, men så smaker det mer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...