Gå til innhold

Krabi, Langkawi eller Bali?

Fremhevede innlegg

Gjest White Orchid
Skrevet

Jeg og samboeren står bom fast! Har noen som har vært på noen av disse stedene noen tips eller råd? Litt for- og imot innspill? Hvor er det best å dra, folkens? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lettere å svare dersom du skriver litt mer om hva dere ønsker ut av ferien. hva vill dere oppleve, hvilken aktiviteter er mest spennende for dere, skal dere ha en romantisk tur, en party tur, en blanding osv?

Skrevet
Jeg og samboeren står bom fast! Har noen som har vært på noen av disse stedene noen  tips eller råd? Litt for- og imot innspill? Hvor er det best å dra, folkens? :)

Aktiv tur: Krabi

Romantisk tur: Bali

Kjede-seg tur: Langkawi

;););)

Skrevet
Aktiv tur: Krabi

Romantisk tur: Bali

Kjede-seg tur: Langkawi

;)  ;)  ;)

Hehe, litt artig å lese svaret ditt, for det var nettopp det jeg ville ha svart også. Da vi var på Langkawi var det riktignok lavsesong, og kanskje derfor det var så kjedelig der. Men uansett er det en forholdsvis isolert plass, og ikke så veldig spennende. Bali er absolutt en romantisk destinasjon, men jeg ville nok dratt ut til Gili-øyene for enda mer romantikk. (vi bodde i Kuta på Bali, og det ble litt vel stressende for min smak). Personlig synes jeg Krabi er det plassen som frister mest å reise tilbake til, fordi jeg føler det er lettere å farte litt omkring, og da blir mulighetene til avveksling større. Det er også flotte strender der (jeg var der før tsunamien, men jeg har hørt at de har ryddet fint opp igjen), og enklere å være turist, vil jeg si (om det er et tema..)

Men som Miracl3 skriver hadde det vært lettere å gi deg tips om man vet hva TS kan tenke seg av ferien.

Alicante :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...